• jalan-jalan,  kisahsidairy.com,  nur awfiyah,  parenting blogger

    Tangan Nur Awfiyah Terseliuh

    Assalamualaikum Kejadian beberapa hari lepas…Takde update kat mana-mana pun..Aku pun tak tau mana silap sampai Tangan nur awfiyah terseliuh. Malam kejadian ,bawak dia pi jalan-jalan jusco,happy je dia tu..Sempat bawak pi tempat mainan..Memang teruja dia..Kebetulan Pakcik dia dari Pahang datang bercuti kat rumah.Tu yang bawak jalan-jalan tu..Nak ke bandar johor,takut sesak dan jalan tutup sempena pertabalan DYMM.So,pergi yang dekat-dekat je. Muka penakut..cuba kalau dapat pegang kat tepi tu,mesti dia tak ingat dunia duduk kat dalam tu Ok..lepas dah jalan-jalan tu,terus gi rumah abang ipar yang berdekatan je kat situ,Dalam perjalanan,memang awfiyah dah tido dah.Sampai rumah abang ipar,dia still tido..bawak masuk pun tak sedar lagi..Tapi tetiba dia menjerit..Tak tau kenapa…Mungkin sebab…

  • jalan-jalan,  kisahsidairy.com,  nur awfiyah,  weekend

    Bawa Nur Awfiyah Shopping

    Assalamualaikum Baru sempat nak cerita pasal hujung minggu lepas ni.Bukan taknak update entry terus,tapi sibuk melayan Nur awfiyah.. Babah dah bawak troli.,ummi pulak dah bawak stroller Nur awfiyah.Hari sabtu hari tu,kitorang bawak Nur awfiyah jalan-jalan ke Jusco Permas.Niatnya nak jumpa mamaniza.Tapi terlupa pulak nak bagitau dia awal-awal.Lagipun mamaniza kena tunggu anak dia balik dari sekolah.So,memang takde rezeki kami lah nak berjumpa kat situ kan.Kitorang pergi Jusco tuari sebab nak beli Hadiah Officemate kahwin sabtu ni.So biasalah,bila ada officemate kahwin,kitorang akan collect duit untuk beli hadiah..So,hadiah besar sikit boleh beli.Tapi kitorang akan tanye apa pengantin tu nak..Jadi senang nak beli..Tak payah nak suprise bagai..Lagi bagus macam tu ka.Nanti takdelah dia dapat…