jalan-jalan kisahsidairy.com nur awfiyah parenting blogger

Tangan Nur Awfiyah Terseliuh

Assalamualaikum Kejadian beberapa hari lepas…Takde update kat mana-mana pun..Aku pun tak tau mana silap sampai Tangan nur awfiyah terseliuh. Malam kejadian ,bawak dia pi jalan-jalan jusco,happy je dia tu..Sempat bawak pi tempat mainan..Memang teruja dia..Kebetulan Pakcik dia dari Pahang datang bercuti kat rumah.Tu yang bawak jalan-jalan tu..Nak ke bandar johor,takut sesak dan jalan tutup sempena […]

jalan-jalan kisahsidairy.com nur awfiyah RANDOM

Bawa Nur Awfiyah Shopping

Assalamualaikum Baru sempat nak cerita pasal hujung minggu lepas ni.Bukan taknak update entry terus,tapi sibuk melayan Nur awfiyah.. Babah dah bawak troli.,ummi pulak dah bawak stroller Nur awfiyah.Hari sabtu hari tu,kitorang bawak Nur awfiyah jalan-jalan ke Jusco Permas.Niatnya nak jumpa mamaniza.Tapi terlupa pulak nak bagitau dia awal-awal.Lagipun mamaniza kena tunggu anak dia balik dari sekolah.So,memang […]