INFO

Senarai Kadar Bayaran Zakat tahun 2018

Assalamualaikum Senarai Kadar Bayaran Zakat  tahun 2018 | Ada ke yang masih belum bayar zakat fitrah ni.Sekarang ni senang je nak membayarnya.Bayaran zakat secara online pun telah diperkenalkan.Korang boleh rujuk di SINI untuk pembayaran zakat melalui online. So wajiblah kita membayar zakat supaya zakat kita tu dapat menolong mereka yang tidak berkemampuan.Di bawah ni aku […]

Informasi

Sate Tuna-Menu terbaru dan pulangan Modal terbesar kepada Usahawan

Assalamualaikum Hai korang???ni aku nak tanya,ada tak kat sini yang minat makan sate.Selalunya korang hanya jumpa sate ayam,daging,rusa dan seantero dengannya kan. Pernah tak korang dengar pasal Sate Tuna.. Sate Tuna,produk makanan terbaru pencinta Sate Meh aku cerita serba sedikit tentang Sate Tuna ni Sate Tuna dihasilkan seratus peratus daripada ikan Tuna Sirip Kuning(Yellowfin Tuna) […]