• INFO

    Senarai Kadar Bayaran Zakat tahun 2018

    Assalamualaikum Senarai Kadar Bayaran Zakat  tahun 2018 | Ada ke yang masih belum bayar zakat fitrah ni.Sekarang ni senang je nak membayarnya.Bayaran zakat secara online pun telah diperkenalkan.Korang boleh rujuk di SINI untuk pembayaran zakat melalui online. So wajiblah kita membayar zakat supaya zakat kita tu dapat menolong mereka yang tidak berkemampuan.Di bawah ni aku share kadar bayaran zakat fitrah bagi setiap Negeri.Senang korang nak rujuk.Nanti takdelah korang confuse berapa bayaran untuk tahun 2018 ni.  SENARAI KADAR BAYARAN ZAKAT FITRAH TAHUN 2018 Zakat Fitrah perlulah diselesaikan pada  awal ramadhan bagi membolehkan pengagihan kepada golongan yang layak disempurnakan sebelum hari raya puasa.Senarai kadar zakat fitrah ini adalah  berdasarkan sumber rasmi dari…

  • Informasi

    Sate Tuna-Menu terbaru dan pulangan Modal terbesar kepada Usahawan

    Assalamualaikum Hai korang???ni aku nak tanya,ada tak kat sini yang minat makan sate.Selalunya korang hanya jumpa sate ayam,daging,rusa dan seantero dengannya kan. Pernah tak korang dengar pasal Sate Tuna.. Sate Tuna,produk makanan terbaru pencinta Sate Meh aku cerita serba sedikit tentang Sate Tuna ni Sate Tuna dihasilkan seratus peratus daripada ikan Tuna Sirip Kuning(Yellowfin Tuna) yang lazat dan kaya dengan khasiat Omega3.Kandungan vitamin yang tinggi(42%) serta rendah kalori berbanding sate ayam dan daging dikira sesuai untuk penggemar sate yang mementingkan kesihatan. Berasaskan nutrien dan khasiat isi ikan tuna ikan ini,sate tuna merupakan satu lagi menu pilihan bagi pengamal diet sihat.Produk baru ini juga secara tidak langsung menyokong industri huluan dan…

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE