Hari-Hari

Happy Deepavali

Assalamualaikum Jom pi beraya…Dulu masa keje dkt company lame,ramai la jugak kawan-kawan yang beragama hindu. Masa tu la kitorang nie berkonvoi pergi kerumah kwn2 yg beragama hindu tu…Makanan ape mereka sllu hidangkan pada hari Deepavali nie..Kebanyakkan diorang sediakan Tosaii,Capatti,dan kuih muih spt Maruku,serta kuih2 org melayu pun ade tau..Al-Maklumla kan kite nie 1 Malaysia.. Dikesempatan […]

Hari-Hari

Tak tau tajuk

                               Selamat pagi malaysia…Wah sudah hari rabu hari nie…rase macam nak cuti panjang lagi…kan best kalau duduk rumah jerk…xpayah susah2 nak gosok baju….nak drive pepagi bute meredah jem..bukan jem yang letak kat roti okeee..But….ececeh..dalam minggu nie terasa damai bile kt atas […]

Hari-Hari

Hujan De..

Selamat pagi ols…Pepagi lagi hujan suda…Sis smpi xsedar hari nie..da terlambat nak pi keje..Hari ni hair sabtu,tapi tetap jem jugak..adoiii…da lambat nk pi keje…     Last-Last terpaksa jugak scan pukul 8.05 mnit..habisla kene potong gaji..yang peliknya,tiap kali hujan, mestilah jalan yang sllu Sis guna tu jem..Mybe la sbb kalau hari biasadiorang byk gune motor,then […]