• happy anniversary,  kisahsidairy.com

    Happy 5th Anniversary For Both of Us

    Assalamualaikum Alhamdulillah..Syukur kerana masih dipanjangkan lagi jodoh kami.12 February kami disatukan..Dan sehingga kini usia perkahwinan kami dah pun menginjak ke tahun yang ke 5.. Suka duka ,bergaduh,baik semuanya sudah dilalui…Susah senang dilalui bersama.Asam garam rumahtangga macam tulah kan.Tak lari dari semua tu.. Dikurniakan 2 orang puteri untuk menambahkan keserian keluarga kecil kami.Amat-amat membahagiakan..Syukur source:google Tiada ungkapan yang indah kerana aku ni taklah pandai sangat mengatur ayat puitis. Apa pun,aku selalu mendoakan supaya hubungan kami kekal hingga ke jannah.. Bila anak-anak besar,dah boleh pergi ke masjid sama-sama,berdua kemana-mana sahaja..Bila melihat sepasang orang tua naik motor ke masjid sama-sama.,Dalam hati selalu berkata,insya allah..moga aku dan suami pun akan menjadi seperti itu.Yelah..sekarang ni…

  • happy anniversary,  kisahsidairy.com

    Happy Wedding Anniversary To Us

    Assalamualaikum Love is not a simple, As a candlelight and roses, Love is a day to day living, Taking time,Making time to be there, with open arms and giving heart, Love is the special life we share, For the rest of my life, I’ll be with you.i’ll stay by your side, Honest and true, Till the end of my time, I’ll be loving you, I feel so blessed when i think of you, And i asked Allah to bless all we do, You’re my husband and my friend and my strength, And I pray we’re together in Jannah, Love, Your truly wife For my husband Ahmad Syahrizan Bin Fisal