• Uncategorized

    Dah Pun bergelar Datuk

    Assalamualaikum Sedang aku menerjah di blog otai nie,ternampak satu entry..ehh….bukan..terbaca satu entry bertajuk “ (TAHNIAH)Ramli Sarip & Rosyam Noor Terima Gelaran Datuk klik link ni untuk info lanjut…hehehe gambar dari Beautifulnara Tahniah kepada mereka kerana sekarang nie mereka dah bergelar datuk..Wah…rezeki mereka kan..Oklah…mereka pun dah lama dalam industri…Rezeki masing-masing.. Bukan Mereka sahaja yang bergelar datuk,seorang lagi  jurulatih skuad harimau muda iaitu Ong Kim Swee akan dianugerahkan darjah kebesaran negeri Melaka yang membawa gelaran Datuk sempena hari jadi ke-71 Yang Dipertua Negeri Melaka, Tun Mohd. Khalil Yaakob. Setiausaha Kerajaan Negeri, Datuk Naim Abu Bakar berkata, Rosyam atau nama sebenarnya Mohd. Noor Shamsuddin, 46, dan Kim Swee, 43, dianugerahkan Darjah Mulia Seri…

  • Uncategorized

    Gambar Dan Perbualan Skandal Adi Putra

    Assalamualaikum Dah bermacam-macam spekulasi kita dengar tentang kisah ADI PUTRA nie..Nama yang makin lama makin melonjak naik nie. Pelbagai rumusan yang dibuat oleh mereka di luar sana..Apa pun Kalau perkara ini tidak benar,Mungkin Allah ingin menduga Hambanya,Bermuhasabah diri dengan kejadian yang menimpa.Hanya Allah sahaja yang tahu apa yang terbaik untuk hambanya. Dan kalau benar segala spekulasi itu hanyalah sekadar gosip,harap ADI Putra tabah menghadapi dugaan itu.Dan kalau benar kejadian itu,cubalah cari jalan penyelesaian yang terbaik kerana anda adalah public figure.Semua gerak geri dan apa yang anda buat adalah menjadi tumpuan.. Skandal Mesej Lucah: Adi Putra Bakal Berdepan Hukuman 5 Tahun Laporan Harian Metro menyebut, pelakon popular tanah air bakal berdepan…

  • Uncategorized

    Yusof Haslam Bimbang Syamsul Merajuk

    Assalamualaikum PETALING JAYA: Insiden filem KL Gangster 2 yang dicetak rompak sebelum tayangan membuatkan pengarahnya, Syamsul Yusof berputus asa sehingga membuatkan dia ingin berhenti daripada bidang pengarahan. Bapanya yang juga merupakan penerbit filem itu, Datuk Yusof Haslam berkata, perkara itu benar-benar membimbangkannya kerana beliau risau jika Syamsul nekad membuat keputusan itu. “Emosi Syamsul masih terganggu sehinggakan dia cakap tak nak buat filem lagi. Dia benar-benar kecewa dengan apa yang dah berlaku. “Syamsul ni jenis degil, kalau dia kata dia nak buat sesuatu tu, dia akan buat. Ini yang cukup membimbangkan saya dan takut jika dia benar-benar bermaksud begitu,” katanya. Yusof ditemui pada majlis pratonton filem KL Gangster 2 di GSC One Utama di sini…