• goodies bag murah,  kisahsidairy.com,  wedding

    Paper bag Brown murah di Goodies Bag Murah

    Assalamualaikum Busy tu taklah busy sangat.Sebenarnya bulan 11 ni anak saudara aku yang sulung bakal berkahwin..Anak saudara belah suami..Kalau anak saudara belah aku ni semuanya kecilĀ² belaka.Yang tua pun baru berumur 14 tahun..Kalau belah suami tu dah besar-besar.yang sulung ni adalah anak saudara yang pertama yang akan menamatkan zaman bujangnya..Perempuan pulak tu.haruslah parents dia nak buat yang terbaik untuk dia..Pulak tu dia adalah anak tunggal kepada akak ipar aku ni..Lagilah meriah kan. So sebagai bapa saudara dan mak saudaranya ni,adalah sikit sumbangan walau tak mahal mana apa yang kami sponsor tu,tapi alhamdulillah..Niat nak sponsor tu pun dah nikmat..Masa mula-mula tu dok fikir apa yang nak diberikan pada dia..Yang penting of…