RANDOM

XIAOMI REDMI NOTE 3 GUNA FUNGSI PENGIMBAS CAP JARI

Assalamualaikum Hai korang☺☺Bukan kata artis je macam cendawan tumbuh,malah Smartphone terkini pun macam cendawan tumbuh sekarang ni.Di Pasaran,belum lagi habis dengan Viral terhadap sesuatu Model,timbul pula Model yang lain yang lebih canggih dengan harga yang berpatutan.Cuma kita je perlu lebih bijak memilih untuk menggunakan smartphone terkini yang berada di pasaran sekarang ni.Biarlah alah membeli menang […]

gadjet parenting blogger Tips

6 Tips Mesti Ibubapa ikut bila benarkan anak bermain gadget

Assalamualaikum Zaman sekarang kan,semua nak ada gadget.Kekadang tu bila tengok budak yang sekolah tu pun dah ada gadget,lebih mahal dari yang kita ada..Mybe ikut kemampuan ibubapa diorang untuk belikan anak mereka gadget kot. Ada yang ibubapa setuju tentang pemberian gadget kepada anak mereka.Dan ada yang tidak membenarkan pemberian gadget kepada anak mereka.Mereka mempunyai alasan tersendiri […]

kisahsidairy.com parenting blogger

Barangan Kakak Yang Diguna Pakai semula Oleh Naura

Assalamualaikum Isnin pula..Kalau cerita pasal barangan yang dipakai semula oleh adik ni,sebenarnya banyak.Tak semestinya gadget,tetapi jugak pakaian dan alatan mainan. Kalau barang tu dijaga elok,insya allah,boleh di pakai oleh adik-beradik yang lain.Yang penting kena tau cara untuk menyimpan barang tu supaya sentiasa elok. Kalau dulu kak awfiyah dapat semua barang baru,tetapi tidak adik,ada sesetengahnya diguna […]

kisahsidairy.com RANDOM

iPhone 5s gajet impian setiap blogger

Assalamualaikum Nih..Nak kabo kat korang nie..Sape yang taknak Iphone 5S nie..sila bagi aku..Memanglah impian aku nak memiliki Iphone ni..Nak warna gold nie..Eh..sape tak suka..cuba bagitau kat aku nih.. Kenapa aku nak memiliki Iphone 5s ni..Of courselah kerana ciri-ciri yang ada pada Iphone ni.Ramai yang memilih untuk memiliki Iphone kerana kelebihan yang ada padanya.yang aku paling […]

smartphone

Misi Mencari handphone Murah dan tahan Lama

Assalamualaikum Entry nie sebenarnya saja nak bercerita pasal handphone canggih masa kini yang semakin mahal dan kadang kala amat menyusahkan. Entry kali nie bukan berlaku pada diri aku..Berlaku pada en,husband yang aku rasa dah 3 kali kot tukar handphone…hehehe..Si wife dia nie baru pakai satu je handphone sepanjang tempoh 3 tahun nie.Blackberry tu lah ajer..Bukan […]