festival layang-layang

10 TIPS CARA UNTUK ELAK ANAK HILANG

Assalamualaikum Hai korang☺☺Kan aku ada up entry pasal Festival layang-layang Pasir Gudang 2018 tu kan,Kalau ikutkan dari rumah aku ke Tasik Layang-Layang tu,setengah jam pun tak sampai.Ada lah dalam 10 minit  kot. Tapi walaupun tak jauh,kalau dah ada Festival ni,dia punya jammed boleh krem kaki ni dek non..Jumaat malam sabtu hari tu,mak aku datang,so dia […]

festival layang-layang

Festival Layang-layang 2018 -28 Februari – 4 mac 2018

Assalamualaikum Festival Layang-layang ke 23 tahun 2018 .Hah..ni pastinya buat korang tertunggu-tunggu kan.Sebab apa,Festival Layang-layang Sedunia Pasir Gudang akan di adakan setiap tahun pada bulan Mac tau.Dalam Festival ini penyertaan dari seluruh Negara mempamerkan kehebatan dalam menaikkan layang-layang dengan pelbagai saiz dan design mereka tersendiri. Festival Layang-Layang Sedunia Pasir Gudang merupakan salah satu acara pelancongan […]