EXAM

Selamat Menduduki Peperiksaan UPSR 2017

Assalamualaikum Hai korang☺☺ Mana yang ada anak nak menduduki UPSR hari ni mesti berdebar-debarkan..Yelah,anak yang nak periksa,mak pak yang lebih berdebarnya, Mana taknya,kalau aku jadi parents yang ada anak bakal menduduki peperiksaan pun dah risau tau.Segala usaha bagi memastikan anak berjaya,bukan mudah.Kadang-kadang bila disekolah kita tak tahu samada anak kita cukup ke tak ilmu yang […]

EXAM

Selamat Menjawab Soalan bagi Calon PMR 2013

Assalamualaikum Khas untuk pelajar-pelajar atau blogger yang sedang meghadapi Peperiksaan PMR 2013. Moga tenang menjawab kertas soalan tu ye.. google source google source Tip Sehari sebelum Peperiksaan 1. Cuti dari belajar. Banyak penyelidikan telah menunjukkan bahawa apapun yang anda belajar sehari sebelum hari peperiksaan mungkin lansung tidak akan membantu anda. Mengapa hal sebegini terjadi? Kerana […]