• INFO

    CARA KESAN EMAS PALSU

    Assalamualaikum CARA KESAN EMAS PALSU | Bukan suka-suka nak up cerita ni.Tapi ini yang berlaku pada aku.Nak buktikan pihak mana yang salah dah terlalu lambat.Cuma dari pengalaman yang aku dapat,buat aku lebih berhati-hati .Emas keluar masuk untuk digadai ni,bukan hanya pada aku je,rasa¬† semua orang yang ada pasang suruh kehidupan pun pernah melalui cerita macam aku tentang GADAIAN EMAS.Malu pulak aku nak menulis,tapi aku tulis ni sebab untuk share dengan korang pasal ni.   Sebab tu penting kalau ada duit lebih,belilah emas.Bukan apa,bila masa kita terlalu terdesak tu,ada jugak benda yang kita boleh gadai untuk membantu kita bila dalam keadaan terpaksa.Tapi perlu beringatlah,bagi aku,tak perlu gadai dari nilaian emas tu.Contohnya…