duit raya sampul duit raya

Cerita Pasal Duit Raya Lagi

Assalamualaikum Bab duit nie memang suka nak cerita..hehehe…bukan sebab mata duitan..Ala…sape tak suka dengan duit..Apa korang buat bila 1st time menerima duit ni selain dari mengucap syukur..Of course la cium bau duit tu kan..Wehhh..Duit pun ada harumannya tau.Haruman tu tak boleh nak dibeli di mana-mana stokis atau kedai minyak wangi di serata asia..Memang special edition […]

duit raya nur awfiyah selamat hari raya

Duit Raya Pertama Nur Awifyah

Assalamualaikum Alhamdulillah,rezeki nur awfiyah sebelum hari raya lagi,dah dapat duit raya..Bukan sahaja duit raya,kuih raya,minuman raya,semua dapat… Masa kat Hospital hari tu,MAIJ (Majlis Agama Islam Johor) ada buat lawatan di wad kanak-kanak…Tak tau lah pulak wad2 lain dpat ke tak.. Ada jugak auntie2 ngan nenek kat situ yang bagi nur awfiyah duit raya,takpe…ummi tolong kumpulkan […]