DECO Homeschooling genius syurga

Deko Bilik Belajar dan Bermain Naura

Assalamualaikum Hai korang☺☺ Semangat umi membara selepas ke Seminar Readeasy Bacalah anakku.Kemain lagi nak deko mendeko bilik Naura untuk dijadikan bilik untuk dia bermain dan belajar.Walaupun Naura baru je menginjak ke 2 tahun 3 bulan,tak semestinya dia tak boleh belajar kan. Dari dibiar bilik tu kosong,baik diisi dengan sesuatu yang lebih baik dan menarik.Actually,bilik tu […]

DECO kisahsidairy.com Rumah fasa pertama

Ciri-ciri Perabut yang sesuai dengan Ruang Tamu rumah

Assalamualaikum Lama tak bercerita pasal rumah kediaman..Rumahku syurga ku…Walaupun dah hampir dua tahun berpindah,Tapi rumah still macam tu jugak..Maknanya No renovation and No Painting.. Tapi ada pasang angan-angan nak cari perabut untuk rumah tu..Maklumlah kan..Nak beli semua tu memerlukan modal.Ingat malas nak berhutang..Beli apa yang mampu je..Janji ada..Aku memang saja je sebenarnya nak biarkan rumah […]