DECO

5 Jenis Bilik Tidur Yang Dihias Cantik Dengan Kertas dinding

Assalamualaikum Hiasan dalaman sesebuah ruang sangat penting dalam menghasilkan suasana dan tema yang dikehendaki. Selain mengisi ruang lantai dengan perabot dan barang perhiasan, ruang dinding juga perlu diberikan perhatian.  Kertas dinding (atau wallpaper) dan teknik cat bercorak adalah antara pilihan alternatif yang menarik untuk menghias bilik tidur tanpa membelanjakan wang untuk renovate bilik tidur. Kebanyakan […]

DECO homedeco kisahsidairy.com kreatif lifestyle blogger

Hasil Kreativiti menggunakan surat khabar lama

Assalamualaikum Tadi lepas dok menggoogle tentang hiasan kediaman,tetiba terserempak pulah hasil kreatif dari surat khabar.Selalunya bila dah kita kumpul-kumpul surat khabar tu,kita akan jual.Tak pun kita buang macam tu je kan.. Tapi bagi mereka yang kreatif,tengoklah hasilnya..Ni pun aku terbaca di Mingguan wanita. 1.Jam buatan sendiri. Hanya beberapa helai surat khabar lama,pisau dan jarum jam(dengan […]