RANDOM

Cuti Umum Negeri Johor 2018

Assalamualaikum Hai korang☺☺Nampaknya kan,kita  dah menghampiri Tahun baru ni.Lagi sebulan je lagi 2018 akan menjelma. Insyallah,jika diizinkan,kita akan bertemu dengan tahun baru.So,sempena nak menyambut tahun baru,tak de masalah kan kalau kita nak planning apa-apa pun di akhir tahun 2017 ni untuk tahun 2018.So kat sini aku nak share tentang cuti umum Negeri Johor 2018.Hah..Kot-kot korang […]