• kisahsidairy.com,  Uncategorized

    Cuaca

    Assalamualaikum Disebabkan cuaca sekarang nie,memang selalu tidak sihat..Migrain pun tak baik-baik..Selalunya bila dah makan ubat,tido then baiklah migrain nie. Semalam bila keluar rumah untuk ambil MC pun cuaca sangat terik.Memang menjadi alahan bagi aku bila cuaca macam nie.Senang kena serang sakit kepala.Kurangnya minum air putih/air masak menambahkan lagi ketidakupayaan aku..nak habiskan satu botol air pun payah dah.. Bila ke klinik semalam,tengok ramai kanak-kanak yang demam..Kesian kat mereka…yelah..budak kecil mana tau apa apa..Taunya merengek jelah…Pada ibu bapa di luar sana,kurangkan aktiviti luar bersama anak-anak ye..Takut lah diorang kena demam atau sebagainya.. Hari nie pun rasa nak MC lagi..Tapi disebabkan cuti yang diambil terlalu banyak,so…batalkan saja niat tu.. Bila malam pulak angin…