• bebelan,  Bual Kosong,  chill,  kisahsidairy.com,  officemate,  sekeliling

    Entry Merapu Hari Jumaat

    Assalamualaikum Abaikan tajuk yang langsung takde SEO..hewhew…Tengah perah idea apa nak yang di bebelkan pepagi buta nie kan…Mata yang mengantuk,kerana kurangnya tidur…Rasa nak cari bantal je dah nie..Malam tadi Ke Senai,amik adik kat sana…Ada ke Blogger yang duduk dekat Kampung Sepakat Jaya Senai...Angkat kening sikit…Malam semalam,kul 8 lebih lepas dah habis cerita Rindu Awk 200% terus siap-siap keluar rumah…Nasib baik lalu highway,so takdelah menghadap Jammed kan..Balik rumah pun dah lambat dalam pukul 11 lebih..adeh..mata tak boleh tahan nie… Oklah..saja nak freshkan pepagi nie dengan muka kami-kami yang begitu ceria menghadap breakfast sesambil berselfie…Eh…Jarang guna perkataan Selfie nie..hehehe Potluck jugak kot..hehehe..tapi semua beli kat luar…entah pape kan Tapi sambil makan dalam…