• bola sepak,  kisahsidairy.com,  Perlawan bola Piala FA

    JDT vs PAHANG

    Assalamualaikum Pastinya ramai sekarang ni yang duduk depan tv, kedai mamak atau melihat secara live perlawanan Bola sepak piala OPPO Jdt lawan Pahang malam ni. Aku hanya menonton depan tv je.lagi selesa..sambil layan kopi panas, sambil tu boleh lepak lepak dengan nur awfiyah ni. Di separuh masa pertama, , alhamdulillah, Nampaknya berpihak kepada JDT.Tak mustahil kan kalau masa kedua ni berpihak kepada pahang pulak.Apa pun aku harap permainan bola sepak ini diakhiri dengan permainan yang terbaik. Harapnya takdelah kejadian yang tidak diingini berlaku kan.. Oklah..kita sambung tengok balik..happy watching ye..

  • bola sepak

    Perlawanan Bola Sepak Antara Johor dan Kelantan

    Assalamualaikum Wah, hari nie gamat lagilah nampaknya stadium Larkin.Hari nie perlawanan bola sepak antara 2 buah negeri iaitu Johor dan Kelantan.Semangat hari ni budak office balik cepat, semata-mata nak tengok perlawanan tu.. Sebenarnya bola nie kurang minat sangatlah, tapi dah en.husband awal-awal lagi da bukak channel Arena Astro, so, terpaksalah join jugak tengok. Bagi aku kedua-dua negeri nie memang kuatlah..Kelantan terkenal dengan gol keepernya iaitu apek.Johor pulak siapa tak kenal safie sahli..hehe, tak taulah eja betul ke tak. Kita tengok jelah siapa yang akan menang.. Aku, mestilah sokong JOhor..tanah tumpah darah beb…heheh..korang pulak sokong mana..berapA pulak score yg korang jangka.. Published with Blogger-droid v2.0.10