• biskut gery,  kisahsidairy.com

    Biskut Gery Viral Dah Dapat

    Assalamualaikum Hai korang☺☺☺☺Sihat?…Dah cuba ke Biskut Gery Yang sedang Viral berbulan yang lepas. Actually,aku takdelah sangat nak mencari biskut tu,Sebab kalau pi pasar malam pun ada je orang jual. Tapi tak pernahnya nak membeli..Ada gak niat nak rasa biskut tu,Tapi bila nampak,boleh buat bodoh je kan. Hadoii..Orang dah lama peram dalam rumah biskut Viral tu,ko baru nak mencuba?? Ketinggalan zaman? emmmm…biarlah orang kata nak ketinggalan zaman pun..Kebiasaannya kalau benda-benda viral ni,sekejap je..Lepas tu hilanglah ceritanya kan. Nak dijadikan cerita,Masa aku keluar makan tengahari,di tempat yang biasa aku makan,tempat pakcik jual buah,dekat tepi buah potong tu,ada bakul,dalam bakul tu ada biskut Gery ni..Saja suruh korang baca ayat budak-budak sikit.Tapi masa sampai…