• Uncategorized

    Tahun Baru 2018

    Assalamualaikum Hai korang☺☺ Selamat Menyambut Tahun Baru 2018.Alhamdulillah..berjumpa juga kan kita dengan Tahun baru ni.Macam sekejap je tahun 2017 tu.Ni dah masuk tahun baru. Banyak sebenarnya suka duka dalam tahun 2017 yang meninggalkan kesan pada diri aku.Dari segi kekeluargaan,persahabatan dan apa jua di sekeliling aku.Semuanya tersenarai di dalam kenangan pahit dah manis dalam kehidupan. Kalau nak cerita pasal azam,aku sentiasa berazam nak jadi orang,kawan,anak,isteri dan umi yang lebih baik dari tahun lepas.Perbaiki diri dan buang segala sifat negatif yang ada pada diri sepanjang tahun 2017.Jaga mulut,jaga peribadi kerana kadang-kadang apa yang kita sampaikan,akan menjadikan ayat yang berbalik dari sudut seorang kawan.Yeahh..Kadang-kadang bila berkawan ni,kita tak tahu samada kawan kita tu…