kisahsidairy.com persiapan ramadhan ramdhan salam ramadhan

Selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak 1435H

Assalamualaikum
yeaayyyhh!! jumpa lagi…Dah pun siap-siap nak pi balik kampung..nak sambut puasa dengan family dan adik beradik kat kampung..
Alhamdulillah..malam semalam dah pun pengisytiharan puasa pada esok,iaitu ahad 29 June 2014.
Di kesempatan ini aku memohon ampun dan maaf sekiranya ada tersilap dalam perkataan dan tutur bicara sepanjang aku berblogging..Moga Di bulan ramadhan nie,memberikan kita ketenangan jiwa,kedamaian hati dan juga ketulusan dalam berpuasa..
Jauhi diri dari perbuatan yang membatalkan puasa.Jaga mulut dalam berbicara,Jaga mata dari pandangan yang jahat.Dan jaga semua perkara untuk mendapat keberkatan di bulan Ramadhan Yang mulia ni
Untuk peringatan kita bersama
sumber foto : google

About Author

Blog about parenting, tips parenting, deco, homeschooling activities, travel and beauty.Welcome to kisahsidairy blog

(26) Comments

  1. keenakan buah kurma dari timur tengah
    YUSUF TAIYOOB

    kelazatan buah kurma yg tiada tandingannya
    YUSUF TAIYOOB

    kurma ajwa, jewel, safia, safina, wasem, mariami rotab bam dan banyak lagi
    YUSUF TAIYOOB

    pastinya menjadi pilihan anda di bulan ramadhan yang mulia ini
    YUSUF TAIYOOB

    eksklusif dari yusuf taiyoob

    YUSUF TAIYOOB

    visit my blog ^_^

  2. Selamat balik kampung dan berpuasa KD…..

  3. Selamat berpuasa kak ida 🙂

  4. Anonymous says:

    salam ramadan sis..

  5. hmm.. kite sahur sorang esok.. mak ayah xde p balik kg..

  6. Salam singgah 🙂
    Jom join segmen bloglist bersama irrayyan.com. Selamat berpuasa.
    Salam ukhuwah.
    http://www.irrayyan.com/2014/06/segmen-bloglist-irrayyancom-1-julai-ramadhan-1435H.html

  7. ika zulkefli says:

    slamat mnyambut bln ramadhan

  8. selamat berpuasa…

  9. Salam Ramadhan. Selamat menempuh sebulan Ramadhan, insya-Allah. 🙂

  10. Selamat menjalani ibadah puasa kak ida…

  11. selamat berpuasa 😀

  12. selamat menyambut ramadan al mubarak

  13. acik idah says:

    Selamat menjalani ibadah puasa buat Sis sekeluarga… 🙂

  14. salam ramadan dan hati2 memandu..

  15. slmt bpuasa 🙂

  16. Assalamu'alaikum. Yea! Hari ni puasa! Hehe… Selamat berpuasa, awak! ^_^

    http://www.violetsofia.blogspot.com

  17. selamat mnyambut ibadah puasa 🙂

  18. Azlan Strider says:

    Selamat menyambut bulan ramadhan KSD….

    Regards,
    -Strider-

  19. Anonymous says:

    Alhamdulillah masih berkesempatan bertemu ramadhan.
    Selamat Berpuasa dan menyambut ramadhan.. Semoga puasa kali ini lebih baik dari yang sebelumnya.

    Jemput singgah,
    http://www.sitiyangmenaip.blogspot.com

  20. Assalamualaikum…KSD
    Salam Ramadan 1435H. Semoga Ramadan tahun ini menjadi yang terbaik dalam hidup anda, Amiin. Dikesempatan ini juga saya memohon ampun dan maaf andai ada salah dan silap mahupun kekhilafan yang mengguris hati… Maaf zahir dan batin.

  21. Salam Ramadhan Aida. Selamat menjalani ibadah puasa dgn sepenuh keceriaan.. 🙂

  22. RDZ Z says:

    Salam dua Ramadhan…Semoga amalan puasa kita diterima Allah…Aminn..

  23. Salam Ramadhan kak Aida 🙂

  24. Selamat berpuasa kak..

  25. husna zahidi says:

    ampun di pinta juga kak..:)
    selamat berpuasa..

  26. Salam Ramadhan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *