Selamat Hari Raya AidilFitri dari Kisahsidairy.com

Selamat Hari Raya AidilFitri dari Kisahsidairy.com| Pengumuman raya dah pun dibuat.Takbir raya dah berkemundang.Seronok bila berada di kampung kan.

Malam raya, sama-sama menyiapkan juadah raya, mengemas rumah dan melayan anak-anak bermain bunga api.

Alhamdulillah…Umi pada malam raya ni raya kat Bandar je.Keesokkannya baru gerak balik Ke Kota Tinggi.Insyallah hari raya ke dua umi sekeluarga akan ke Terengganu untuk majlis pertunangan adik pulak.

Di kesempatan ini, umi ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, Maaf Zahir dan batin di atas gurauan umi pada korang semua.Terkasar bahasa. Ada yang termakan dan terminum tu, umi mintak halalkan.

Moga Lebaran ini kita sentiasa melakukan perkara yang baik-baik.Memohon keampunan pada ibu bapa, adik beradik dan sahabat handai.Tak lupa juga kepada saudara mara.

Selamat Hari Raya korang…

xoxo

kisahsidairy.com

siti Rohaida

Mommy Blogger | Johor Blogger (JDT Blogger) For Any Collaboration | Events | Review | Sponsorship Email : sitirohaida81@gmail.com

2 thoughts on “Selamat Hari Raya AidilFitri dari Kisahsidairy.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *