Selamat Hari Kemerdekaan ke 62 tahun Malaysia - Kisahsidairy.com

Selamat Hari Kemerdekaan ke 62 tahun Malaysia

Selamat Hari Kemerdekaan ke 62 tahun Malaysia

Selamat menyambut Kemerdekaan buat Malaysia ke 62 | Sudah 62 tahun Malaysia dah merdeka.

 

Alhamdulillah..Malaysia masih aman damai.Umi selalu mendoakan agar Malaysia terus bersatu hati, bersatu padu rakyatnya dan sentiasa semangat memerdekakan rakyatnya yang masih belum Merdeka.Maksud umi, Ada lagi masyarakat kita yang masih belum Merdeka dari segi sifat dan kemajuan diri.

Ada ke yang sambut Kemerdekaan malam tadi.Umi Merdeka kat tempat tidur je.Tak laratlah nak bersesak.Maklumlah tak muda macam dulu.Tapi setiap pagi, di hari Merdeka, seronok tengok perbarisan di TV sahaja.

Cuti panjang ni korang ke mana.Umi just bawa anak-anak berjalan. Pergi kenduri kahwin dan shopping barang sikit ke Ikea.Bawa mak umi yang tak pernah lagi ke Ikea.

 

Plan esok nak balik kampung kejap.Maklumlah Isnin dah bekerja.

 

Selamat menyambut hari Kemerdekaan korang…

Mommy Blogger | Johor Blogger (JDT Blogger) For Any Collaboration | Events | Review | Sponsorship Email : sitirohaida81@gmail.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *