Pernikahan Che Ta dan Zain Saidin 11.12.13

Assalamualaikum
Aku pasti peminat peminat Che Ta atau Zain Saidin menunggu saat-saat ini untuk melihat pasangan ini bernikah..Terdengar tadi Di HotFm,Ramai yang mendoakan dan menujukan lagu khas buat Pasangan ini..
waauuuu…kau HADO!!! heheh
Perkahwinan yang dikatakan mencecah 1.21 Juta ini pastinya dinantikan oleh orang ramai dan juga aku nie..Nak tengok la bagaimana gahnya pernikahan dan persandingan mereka yang mendapat tajaan berjuta ringgit tu…Kalau orang biasa takdenya orang nak Taja kau Deknon..untung jadi artis kan..
Gambar pra perkahwinan(credit to BeautifulNara)
Majlis persandingan dan resepsi akan diadakan pada 13 Disember di Setia City Convention Centre (SCCC) di Bandar Setia Alam. Agak-agak diorang nie jemput tak peminat peminat diorang ek??
Memang ramai yang telah memperkatakan perkara yang buruk dan baik tentang perkahwinan mereka..
Tapi bagi aku,Allah telah menentukan jodoh setiap pasangan tu..Apa yang penting kita sebagai umat islam,mendoakan yang terbaik untuk rumahtangga yang dibina.Cinta tidak mengenal Usia,pangkat dan darjat seseorang kalau itulah Ketentuan yang Allah beri untuk kehidupannya..betul tak…

siti Rohaida

Mommy Blogger | Johor Blogger (JDT Blogger) For Any Collaboration | Events | Review | Sponsorship Email : sitirohaida81@gmail.com

15 thoughts on “Pernikahan Che Ta dan Zain Saidin 11.12.13

  • December 11, 2013 at 1:19 am
    Permalink

    amboi letopnyaa pre wedding dia..

    πŸ˜›

    Reply
  • December 11, 2013 at 3:37 am
    Permalink

    sama cantik dan sama padan.. semoga diberkati Allah sellau dan kekal bahagia hingga ke syurga.. πŸ˜€

    Reply
  • December 11, 2013 at 4:39 am
    Permalink

    alhamdulilah..moga kekal hendaknya

    Reply
  • December 11, 2013 at 8:00 am
    Permalink

    berjuta-juta lemon kos pasangan sejoli nie…..

    Reply
  • December 11, 2013 at 1:19 am
    Permalink

    macam puteri cik tah..tahniah buat mereka.dah rezki mereka kan sis..klik2 cne

    Reply
  • December 11, 2013 at 4:08 am
    Permalink

    kita doakan mga diorg bahagia dr dok kutuk2 kn.. kita tak tahu hidayah Allah tu bila… iman ni dan hati boleh berbolak balik…

    Reply
  • December 11, 2013 at 9:11 am
    Permalink

    seriusly sangat cantik gambarΒ² dorang ni dalam merealisasikan perkhawinan mereka kan..congrats!

    Reply
  • December 11, 2013 at 3:50 pm
    Permalink

    Fuhh.. dah macam di kayangan.. semoga berbahagia di dunia & akhirat.. aamiin..

    Reply
  • December 12, 2013 at 1:11 pm
    Permalink

    pada ika biar laa, kalau nak hirau sangat orang cakap negative sampai bila2 pun tak sudah,
    orang mengutuk,
    meeka bahagia je πŸ™‚

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *