Pengumuman Hari Raya AidilFitri 2019/1440H - Kisahsidairy.com

Pengumuman Hari Raya AidilFitri 2019/1440H

Pengumuman Hari Raya AidilFitri 2019/1440H

Pengumuman Hari Raya AidilFitri 2019/1440H|Umi pasti ramai yang menanti pengumuman tentang raya ni kan.

 

Walaupun sibuk dengan persiapan hari raya.Menyambut kedatangan adik beradik yang balik beraya tahun ni, sempatlah lagi umi update pasal pengumuman hari raya ni.

 

Itu pun tak dapat nak dengar pengumuman tadi.Nasib baik atas perkongsian, dapat umi abadikan di blog ni.

 

Alhamdulillah,syukur rasanya bila dah ketahui tarikh perayaan adilfitri 2019 ni kan.

 

So,esok dah boleh masak ketupat rendang lah jawabnya.

 

Selamat hari raya.. Yang pulang ke kampung tu berhati² di jalan raya ye.

Mommy Blogger | Johor Blogger (JDT Blogger) For Any Collaboration | Events | Review | Sponsorship Email : sitirohaida81@gmail.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *