PRODUK REVIEW

Pengalaman Turun Berat Badan dengan Minuman Bobba Fitz , Jom Kurus!

Pengalaman Turun Berat Badan dengan Minuman Bobba Fitz , Jom Kurus!

Pengalaman Turun Berat Badan dengan Minuman Bobba Fitz , Jom Kurus! |Siapa yang tak pernah dengar tentang minuman boba kan? Lagi-lagi dengan rasanya yang sedap! Baru-baru ini, kesedapan minuman boba kembali hangat, sana sini sibuk bercerita tentang minuman boba. Bezanya kali ini, ia bukannya minuman boba yang sering di beli di kafe tu sebaliknya minuman boba ini merupakan minuman diet perisa coklat boba yang bernama BOBBA FITZ

Ramai jugalah di kalangan rakan blogger yang telah mencubanya bersama pasangan dan telah berjaya menurunkan berat badan. Umi yang juga merupakan salah seorang penggemar minuman boba, turut rasa ingin tahu mengenai minuman diet Bobba Fitz. Lagi-lagi bila minuman diet sedap ini dikatakan bantu untuk kurus hingga mencapai berat badan ideal. Kesannya seawal 7- 14 hari sahaja tau.

minuman diet bobba fitz

Dengan Rasa Ingin Tahu, Mula Cari Info Mengenai Bobba Fitz 

Sebagai salah seorang yang teringin nak dapatkan berat badan ideal macam dulu, sudah tentu timbul rasa teruja untuk tahu lebih lanjut mengenai Bobba Fitz. Nak cari info ni bukannya susah pun, Google kan ada. Dan di sini umi sertakan sekali info-info yang berjaya umi perolehi mengenai minuman diet rasa coklat boba dengan nama Bobba Fitz ini. 

Bobba Fitz ni adalah minuman diet perisa coklat yang sedap untuk dinikmati.Dan ia adalah minuman diet paling berkesan yang ramai dah guna dan ternyata berkesan. Banyak testimoni yang berjaya menurunkan berat badan hanya dengan pengambilan minuman diet paling berkesan ni. Akibatnya, umi sendiri turut mencuba sebagai salah seorang pengguna. 

Pengalaman Turun Berat Badan dengan Minuman Bobba Fitz , Jom Kurus!

Bobba Fitz ni untuk pengetahuan korang adalah produk keluaran terbaru dari Tejja Herbs, sebuah company bumiputera yang aktif menghasilkan produk dengan menggunakan bahan semulajadi.

Bercerita pasal minuman diet  ni, apa yang hebat sangat dengan minuman Bobba Fitz ni? Apa kelebihan minum Bobba Fitz ni.Mesti ramai nak tau kan? Ok umi senaraikan sekali apakah ciri-ciri, rasa, isi kandungan, kelebihan dan keistimewaan, cara pengambilan minuman Bobba Fitz ini dan lain-lain lagi.

#1 – Ciri-Ciri Bobba Fitz Yang Perlu Kita Tahu

Berdasarkan hasil pencarian info di Google, banyak juga ciri-ciri yang berkaitan dengan minuman Bobba Fitz dari Tejja Herbs ni. Antaranya adalah seperti yang berikut. 

  • 1 kotaK Bobba Fitz mengandungi 10 sachet dan setiap sachet adalah seberat 20 gram. 
  • Bobba Fitz merupakan minuman diet pertama yang berperisa coklat bobba (Chocolate Bobba) 
  • Digalakkan kepada pengguna yang berusia 18 tahun dan ke atas.
  • Sesuai untuk mereka yang susah nak kawal selera makan tapi nak kurus
  • Sesuai juga untuk mereka yang tak ada masa untuk bersenam tetapi mahu kurus
  • Tidak perlu ikat perut berlapar demi kurus macam sesetengah produk lain 
  • Rasa kenyang walau hanya makan 1 sachet Bobba Fitz sehari sekali
  • Kesan selepas pengambilan seawal 7 hingga 14 Hari

 

#2 – Bobba Fitz Mempunyai Kelebihan Untuk Pengguna Lelaki Dan Wanita 

Salah satu sebab kenapa umi berani untuk mencuba produk minuman diet Bobba Fitz ini disebabkan oleh kelebihan dan keistimewaannya yang sangat banyak untuk lelaki dan juga wanita. Sesetengah produk hanya dibuat khusus untuk wanita ataupun lelaki tetapi minuman diet Bobba Fitz ini lelaki wanita boleh minum sama-sama. 

Antara kelebihan dan keistimewaan minuman diet Bobba Fitz ini adalah : 

  • Membantu bakar lemak tepu degil dan kalori  yang melekat dalam badan dengan lebih cepat dan pantas 
  • Membantu meningkatkan metabolisma untuk mempercepatkan lagi penurunan berat badan seseorang 
  • Membantu membuang lebihan toksin lama dan mengempiskan perut dengan lebih cepat dan berkesan 
  • Membantu mengecilkan bahagian pinggang , lengan dan peha yang besar dan menggeleber
  • Mencantikkan kulit
  • membantu mengawal selera makan

Wah.. Nampaknya banyak juga kelebihan minuman diet Bobba Ritz ni. Ianya bukan tertumpu pada wanita sahaja malah ia adalah minuman diet lelaki perempuan. Yelah bukan perempuan saja yang ada alami masalah berat badan ni. Jika perempuan nak berat badan ideal, lelaki pun nak kurus juga. Sama-sama nak kuruskan?

Pengalaman Turun Berat Badan dengan Minuman Bobba Fitz , Jom Kurus!

#3 – Bersifat Halal Dengan Isi Kandungan Bahan Yang Terpilih 

Korang boleh lihat kandungan yang terdapat di dalam Bobba Fitz ni. Dan yang paling korang kena tahu adalah ia merupakan sejenis minuman diet untuk bantu kuruskan badan dengan kandungan bahan yang lulus KKM.

Antara bahan-bahan yang terkandung di dalam minuman diet Bobba Fitz ini adalah : 

  • Cocoa powder 

Serbuk koko terpilih perasa booba yang sedap.

  • Non-diary creamer

Krimer Bukan Tenusu sebagai pengganti kepada susu segar .

  • Hoodia Gordonii (di kotak typo tulis Hoocia)

Hoodia (disebut HOO-dee-ah) adalah tumbuhan seperti kaktus yang tumbuh terutamanya di separuh gurun Afrika Selatan, Botswana, Namibia, dan Angola. Dalam beberapa tahun kebelakangan ini, hoodia telah banyak dipasarkan untuk penurunan berat badan dan telah menjadi sangat popular. Dalam Bobba Fitz, hoodia hanya dimasukkan dalam kuantiti yang sedikit. 

  • Fructose (bahasa melayu disebut sebagai Fruktosa)

fruktosa terkandung di dalam buah-buahan. Gula fruktosa adalah gula alami dari buah yang jumlahnya tak terlalu banyak.

  • Whey Protein

produk sampingan daripada pembuatan keju. Protein whey biasa dipasarkan sebagai makanan tambahan dengan pelbagai tuntutan kesihatan. Terdapat pelbagai kajian menunjukkan kebaikan protein whey termasuk anti keradangan, anti kanser dan sebagainya. Kenali apa itu Whey Protein dengan lebih jelas di sini : http://strengthsifoo.com/apa-itu-whey-protein/

  • Garcinia Cambogia 

Garcinia Cambogia adalah bahan yang terkenal dapat membantu menurunkan berat badan. Kandungan Garcinia di dalam Bobba Fitz adalah 3 KALI GANDA dari produk-produk lain jadi Iemak pun akan 3 KALI GANDA CEPAT HILANG

#4 – Ramai Pengguna Beri Feedback Positif Lepas Amal Minuman Diet Bobba Fitz 

Umi rasa lebih yakin untuk cuba minuman diet Bobba Fitz ini selepas melihat begitu banyak testimoni selepas review penggunaannya. Ada review testimoni pengalaman guna hingga turun berat badan dari orang biasa dan ada juga testimoni dari kalangan artis. 

Di sini, umi sertakan sekali beberapa testimoni dari mereka yang dah berjaya turunkan berat badan dengan jayanya selepas menjadi salah seorang pengguna kepada produk minuman diet Bobba Fitz dengan rasa coklat boba ini.

tstimoni bobbafitz

testimoni bobbafitz

#5 – Kaedah Pengambilan : Cara Minum Bobba Fitz Yang Disyorkan Oleh Tejja Herbs 

Langkah 1. sediakan air suam atau sejuk 

Langkah 2. koyak 1 sachet Bobba Fitz dan campurkan bersama air suam atau sejuk tadi

Langkah 3. kacau atau shake, nak lebih sedap boleh tambahkan ais

Langkah 4. Minum sehari sekali saja selepas sarapan 

Info Tambahan : Untuk kesan penurunan berat badan yang lebih pantas dan berkesan, boleh minum sekali dengan BobbaToxx (ada pakej trial jika nak cuba) 

 

Testimoni & Pengalaman Sendiri Selepas Mencuba Minuman Diet Bobba Fitz dari Tejja Herbs Ini 

Pertama sekali, suka untuk umi beritahu yang minuman diet Bobba Fitz ini merupakan salah satu minuman dengan rasa yang sedap. Ia benar-benar rasa coklat tanpa bau yang pelik. Kiranya, dengan mudah tekak boleh terima untuk minum tiap pagi. 

Setelah 4 hari menggunakannya umi rasa badan semakin ringan, makan pun tak banyak macam dulu. Kalau pagi umi dah ambil breakfast, pukul 2.00 petang baru umi ambil makan tengahari dan malam umi ambil buah-buahan sahaja. Itupun boleh rasa kenyang tau.

Yang penting air mesti kena cukup supaya dia dapat flush segala lebihan makanan yang tertinggal kat perut korang tu… hahahaha. Ni badan pun dah rasa ringan sikit nak ke sana sini. Dan umi nampak makanan pun macam semua rasa tak sedap.. kalau dulu, pantang nampak makanan, semua benda nak cuba. hahaha…

Yang bestnya lepas penggunaan selama 4 hari ni umi berjaya kurangkan 1kg tau!! Betul ni. Memang rasa macam tak caya sebab baru je minum dah boleh turun berat sebanyak tu. Itu pun belum sampai ke 7 hari pengambilan tau. 

Nak lagi bagus, hasil pengambilan ni akan nampak lepas 7 hari minum cara konsisten tapi umi ni hari ke empat dah nampak kesan. Kalau korang ikut cuba minum minuman diet Bobba Fitz ini sambil jaga pemakanan dengan lebih baik, Insyallah makin cepatlah kurusnya. 

Thanks yang amat sangat pada pihak Tejjaherbs sebab berjaya hasilkan produk yang sedap tapi dalam masa yang sama boleh buat umi nampak lebih kurus macam hasil sekarang ni. 

Patutlah Ramai Yang Jatuh Cinta Dengan Minuman Diet Bobba Fitz, Betul-Betul Boleh Turunkan Berat Rupanya! 

Untuk korang yang teringin nak turunkan berat bolehlah cuba minuman diet Bobba Fitz ni. Macam yang umi cakap tadi, ia tak perlukan kita pantang makan itu dan ini, tak perlu berlapar dan bersenam bagai nak rak juga. Sebaliknya dengan minum minuman diet Bobba Fitz ini ia dapat bantu kawal selera makan kita dari terlalu jadi pelahap macam dulu. So, jika rasa nak turunkan berat, jomlah cuba untuk jadi makin kurus dengan minuman Bobba fitz yang sedap dengan rasa coklat ni. 

Jika terasa nak tambah pendapatan, boleh daftarkan diri sebagai salah sorang agent dengan program dropship tanpa sebarang modal pun. Manalah tahu, kalau-kalau nak makin kurus dan jana income sekaligus. 

Harga untuk sekotak Bobba Fitz ni adalah RM79 untuk seluruh semenanjung dan RM89 untuk seluruh Sabah Sarawak. Untuk sebarang pertanyaan lanjut dan urusan pembelian, bolehlah layari melalui detail di bawah ni ye. 

BOBBA FITZ – Tejja herbs

Minuman Diet Pertama Rasa Coklat Boba 

Website    :  https://tejjaherbs.com/

Facebook  :  https://www.facebook.com/BobbaFitzHQ/

Instagram :  https://www.instagram.com/bobbafitz.hq/

#bobbafitz #minumandiet #minumankurus #tejjaherbs

 

About Author

Blog about parenting, tips parenting, deco, homeschooling activities, travel and beauty.Welcome to kisahsidairy blog

(6) Comments

  1. Terbaik produk ni. Teruskan usaha ya!

  2. wahhh nak cuba jugak la macam ni sebab nak kempiskan perut ni haaa

  3. Berat banyak nak kena turunkan ni, kena jadi agent nampaknya

  4. boba memang in trend kan sekarang 🙂

  5. Aku memang pestime dengar ni..
    Nanti kalau terjumpa boleh try ..

  6. Memang sedap minum Bobba Fitz ni, perut rasa kenyang sahaja.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *