kisahsidairy.com Perlawan bola Piala FA

Pahang Menjadi Juara Piala Final Malaysia 2014

Assalamualaikum
Tahniah buat pasukan Pahang darul makmur yang memenangi Piala Final Malaysia 2014.Walaupun banyak rintangan yang dihadapi oleh kedua dua pasukan ini,akhrinya terjawab segala persoalan selama ini,siapakah yang bakal menjulang Piala itu.
pahang juara
Walaupun sedih dengan kekalahan JDT,tapi aku tetap rasa bangga kerana mereka dpat bertahan sehingga ke saat akhir…Takpe..Menang dan kalah tu adat pertandingan.Mungkin bukan rezeki JDT untuk tahun nie kan…
Di Timeline aku,penuh dengan status tentang Perlawanan Bola sepak nie.Ramai yang gembira dan ramai juga yang berduka..isk..isk..takpelah kan…takde rezeki.
pahang
oklah…boleh tidur dengan aman…

About Author

Blog about parenting, tips parenting, deco, homeschooling activities, travel and beauty.Welcome to kisahsidairy blog

(8) Comments

  1. Sampai nanges mat yo hehehe

  2. Sue x menyokong mana2. Tahniah pd pasukan pahang.

  3. pahang di hati ku

  4. Tahniah Pahang juara Malaysia 2014.

    http://www.adarain.com

  5. JDT ni ramai yang mengutuk…huhuhu.lantaklah yang tak suka tu nak cakap apa, Johor tetap di hati..hehe

  6. JDT ttp dihati.. πŸ™‚ πŸ™‚

  7. Sally Yatiey says:

    Tahniah pasukan Pahang πŸ˜‰

  8. sedih JDT kalah tapi dah adat pertandingan ada menang ada kalah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *