Assalamualaikum
Hai Korang☺☺☺Yess…Pepagi buta dah makan coklat kan..Sebenarnya coklat tu aku beli tiga hari lepas,masa singgah di Petronas.Bila dah sampai office,tak sempat nak makan aka kenyang ko!.
Jadi tersimpanlah coklat tu dua hari,disebabkan semalam aku pose..Dah terusik sikit sebenarnya masa ni sebab aku bagi jiran sebelah ni hah..
My All time Favourite
Dulu-dulu memang gilakan coklat,tapi bila dah semakin berusia ni,kurang sikitlah pebretnya.

11 thoughts on “Pagi Dah makan Coklat

Leave comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *.