July 13, 2020

Pageviews dah 1 juta

Assalamualaikum
Mungkin pada orang lain,di blog yang lain,angka pageviews korang dah berjuta-juta kan..Tapi blog Kisahsidairy ni masih dan baru je meningkat ke 1 juta pageviews.
Tapi tetap bersyukur kerana telah pun meningkat dari sehari ke sehari.walaupun berblog hampir 5 tahun lebih,tapi pageviews masih di tahap biasa-biasa.
Mungkin blog ini kurang carian kerana blog aku cuma berkisarkan kehidupan sang penulis.Dan menulis pun ikut sempat je.
Tapi aku tetap berbangga kerana ada juga income yang aku perolehi disamping berblog ni..Alhamdulillah…syukur
Untuk menambah baik blog mungkin akan dibuat dari sehari ke sehari dan niche blog tetap sama seperti dahulu.
Apa pun aku ama-amat berterima kasih kepada mereka yang sudi menjengah,memberi komen yang sentiasa positif dan menyokong semua aktivit berblog sepanjang aku berblog.
Aku sentiasa mendoakan agar aku dapat meneruskan aktiviti berblog hingga ke satu tahap yang memberangsangkan.Insya allah,,
Pageviews pagi tadi..ingat nak printscreen  genap pageviews satu juta..tapi tak berkesempatan pulak

siti Rohaida

Blog about parenting, tips parenting, deco, homeschooling activities, travel and beauty.Welcome to kisahsidairy blog

View all posts by siti Rohaida →

12 thoughts on “Pageviews dah 1 juta

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *