Nur Awfiyah Turns One - Kisahsidairy.com

Nur Awfiyah Turns One

Nur Awfiyah Turns One

Assalamualaikum
Pepagi lagi ummi dah bangunkan dia.Semangatkan Ummi nak wish Birthday awfiyah pepagi ni..Kenalah umpan bagi susu sebotol.hehe
Alhamdulillah..Genaplah anakanda kami hari ni setahun..Rasa sekejap je masa berlalu..Dan hari ni anakanda kami dah setahun…Sekarang ni dah gigih meniti tepi katil dan juga kerusi sofa tu..Memang ada hati nak berjalan dah..Masuk Walker???? Memang dah taknak pun dia..
Alhamdulillah..Ummi selalu doakan anak ummi menjadi anak yang solehah,berjaya dalam hidup.Tak sabar nak tunggu rambut dia panjang lagi macam ni..uhuk..macam nyesal potong rambut dia,tapi apa kan daya,tak nak anak ummi ni kena ruam.

Mommy Blogger | Johor Blogger (JDT Blogger) For Any Collaboration | Events | Review | Sponsorship Email : sitirohaida81@gmail.com

14 thoughts on “Nur Awfiyah Turns One

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *