Menu tengahari di hari cuti - Kisahsidairy.com

Menu tengahari di hari cuti

Menu tengahari di hari cuti

Menu Tengahati dihari cuti| Menu bercuti.Umi masih lagi bercuti hati ni.Masih bercuti di kampung.Petang ni dah balik ke Pasir Gudang

 

Adik beradik pun masih ramai di rumah.Maka menu yang disediakan haruslah dalam kuantiti yang besar.

Menu pula ada untuk anak-anak dan jugak dewasa.Maklumlah, anak-anak ada yang tak makan pedas.Ada jugak yang makan.Semua tu kena diasingkan.Masa nilah dapat meluangkan masa dengan anak-anak saudara.

Lagi pulak cuti sekolah kan, memang meriah lah rumah Nek Zai.Meriah bukan sahaja anak-anak, meriah dengan makanan, baju dan alat mainan.

 

 

Nenek dah boleh jadi tarzan dah kalau cucu-cucu balik.Tapi cucu-cucu nenek beruntung sebab tak kena macam mana mak ayah dia kena dulu..hahaha..

Melalut umi cerita pasal tu.Padahal nak cerita pasal menu makan tengahari je.

Layan jelah menu pebret mak yong kat rumah ni.Asam Pedas ikan Pari

 

Actually ada lagi menu ikan siakap, tapi tak dan umi nak snap.

 

So itu jelah menu umi sekeluarga.Daging korban belum dapat bayang lagi

Mommy Blogger | Johor Blogger (JDT Blogger) For Any Collaboration | Events | Review | Sponsorship Email : sitirohaida81@gmail.com

2 thoughts on “Menu tengahari di hari cuti

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *