Menu

Menu Sambal Telur pun boleh buat bertambah nasi

resepi telur sambal pecah

Menu Sambal Telur pun boleh buat bertambah nasi | Sambal Telur mudah dan cepat ni memang kalau kena dengan lauk lainnya memang berhantu kan?

Seriusly umi sepanjang berkahwin, umi tak pernah lagi masak sambal telur.Uih…bayangkan la kan dah 9 tahun kahwin.hahah..Tapi masa umi balik ke Melaka hari tu, kakak ipar buatkan kami sambal telur, kena pulak dengan ikan masin, 

Disebabkan teringin lagi, balik rumah, ketang ketung di dapur maka siaplah menu untuk hari tu.Bukan hari ini ye.Tak ingat hari apa, saja entry throwback dah alang-alang snap picture.

Lama jugak umi tak cerita pasal masak-masak kat blog ni kan?

So menu kami pada hari tu adalah , Telur sambal hancur, ikan masin kapak, kobis goreng dan juga buah belimbing.

 

Hari ni cuti memasak.Jemputan kenduri kahwin bakal dipenuhi..jadi umi gantung kuali lah nampaknya.

 

About Author

Blog about parenting, tips parenting, deco, homeschooling activities, travel and beauty.Welcome to kisahsidairy blog

(4) Comments

  1. sedap ni…antara menu kegemaran saya dan keluarga juga…letak pulak serai sekali dalam bahan kisar…memang paduuuu

    1. kan sunah..lama bebenau akak tak buat tau

  2. Betul. Ada sambal telur makan tak pandang kiri kanan dah. Haha

    1. cukup lauk ni je pun..boleh bertambah..awas diet…hehehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *