Menu Hari Raya AidilAdha 2017 - Kisahsidairy.com

Menu Hari Raya AidilAdha 2017

Menu Hari Raya AidilAdha 2017

Assalamualaikum

Hai korang?Amboii,mentang-mentanglah kan raya,nak update blog pun macam taknak je..hehe.

Apa menu wajib korang untuk raya haji ni.Adakah sama dengan raya puasa aidilfitri.Banyak ke ibadah Qurban tahun ni.

Menu kami untuk aidiladha sama je dengan aidilfitri.Wajib disediakan.Tapi kadang-kadang ada jugaklah menu lain yang kami sediakan.Biasa kalau raya haji kami tak berjalan ke mana pun.Duduk rumah makan tidur,makan tidur jelah kerjanya.

Tapi sayangnya lodeh kamo tak tahan lama.Sebab pagi tu tengok santan dah basi,masalahnya santan dah masukkan baru tau rasa dah tak sedap.Lagipun ada campuran tepung dalam santan tu.Sakit pula hati ni.
Kalau pasal santan ni,bukan baru pertama kali terkena,tapi dah banyak kali dah.Tapi dalam entry ni aku malas nak cerita lagi..

Thanks for Reading kisahsidairy.com

Contact me at :sitirohaida81@gmail.com

Mommy Blogger | Johor Blogger (JDT Blogger) For Any Collaboration | Events | Review | Sponsorship Email : sitirohaida81@gmail.com

7 thoughts on “Menu Hari Raya AidilAdha 2017

  1. Sedihnya la…bila balik kampung PC lebih suka minta baba parutkan kelapa..kalau nak beli pati santan kilo tu pastikan kelapa diproses depan mata..sebab dah pernah terkena sekali…seperiuk kari basi..walhal baru je masak..mungkin juga rezeki setakat yang sempat disuap ke mulut..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *