Menu Dari Dapur Kisahsidairy.com #260619

Menu Dari Dapur Kisahsidairy.com #260619 | Menu semalam-semalamnya umi lupa nak upload.

So,umi upload yang latest jelah sebab tahap kemalasan umi melanda selepas menyusun atur dalam rumah sehari sebelum entry ni..hahaha.Macam banyak sangat perabot dalam rumah umi tu.

Sofa pun takde.. hahahah…Saja umi taknak beli lagi. Biarlah rumah tu kosong dulu…hahahaha…Tengah penuhkan tabung tu..Tapi tulah tak penuh².

 

Sempatlah umi memasak untuk babah dan Naura.

Sambal udang request dari babah.Bila Naura nak makan, terpaksalah cuci bersih udang tu dari kepedasan sambal udang.Kalau tengok merah tu confirm dia tak nak makan.Umi lupa pulak lauk untuk si budak elsa tu.

 

Sawi goreng umi letak ikan bilis goreng banyak-banyak.Baru sedap kan makan.

 

And last umi goreng ikan selar kuning garing-garing.Bila makan ikan goreng rangup macam ni memang sedap.Tapi babah tak berapa nak minat ikan kecik² ni.. Dia kata susah nak makan.

Tapi umi ok je..Janji ikan tu goreng garing…uih…sedap bak hang!!

 

siti Rohaida

Mommy Blogger | Johor Blogger (JDT Blogger) For Any Collaboration | Events | Review | Sponsorship Email : sitirohaida81@gmail.com

2 thoughts on “Menu Dari Dapur Kisahsidairy.com #260619

  • June 27, 2019 at 2:00 pm
    Permalink

    Harini masak sambal udang gak hehehehe..
    Goreng ikan siakap, cecah sambal kicap..juga kangkung belashannn hehehee

    Reply
  • July 2, 2019 at 5:43 am
    Permalink

    kalau anak saya alif memang suka sambal udang. pedas pun sanggup makan.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *