Menu

Menu Dapur Kisahsidairy #060319

Menu Dapur Kisahsidairy #060319 | Actually hari-hari pun masak.sampai umi pun tak tau nak masak apa.

Nak masak lemak² kang, berlemak pulak badannya.So, menu simple je supaya senang untuk dimakan dan mudah untuk dimasak..hahaha…aci tak.

Disebabkan kupang ada lagi, so umi rebuskan jelah kupang tu.Stock kupang tak boleh simpan lama-lama nanti tak sedap.Kalau boleh hari-hari nak pi pasar beli barang basah.Tapi disebabkan umi ni bekerja.so terpaksalah stock untuk seminggu.

Ikan Goreng
Kupang rebus
Sayur campur dengan cendawan

Sayur tu ada kobis, ada sawi dan jugak cendawan.Stock tinggal sikit-sikit semua, so umi campurkan je sekali..Goreng dengan Sos tiram..pun sedap.

Tak lupa jugaklah kan sambal tumbuk belacan ema..Nanti umi cerita kat lain entry…Tunggguuuuu

p/s : terus fikir petang ni nak masak apa!!

Mommy Blogger | Johor Blogger (JDT Blogger) For Any Collaboration | Events | Review | Sponsorship Email : sitirohaida81@gmail.com

6 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *