Menu Berbuka Puasa Ramadhan ke-26

Menu berbuka puasa Ramadhan ke-26 | Alhandulillah, masih lagi memasak untuk keluara.Semakin dah ke penghujung Ramadhan.

 

Tapi pastinya semua orang akan merindui Ramadhan.Yelah, Ramadhan ni semua orang tau akan kelebihannya yang takkan dapat pada bulan² lain.

 

Semoga kita semua akan dapat menemui Ramadhan pada tahun depan.Insyallah.

 

Berbalik kepada menu berbuka puasa Ramadhan ke-26.Walaupun bukan bulan puasa pun umi memang memasak, tapi lainlah sikit untuk bulan puasa kan.Pahala pun berganda..hehe.Jom tengok apa menu ringkas yang umi sediakan untuk keluarga kecil umi.

Kari daging

Sotong Goreng Tepung

Sawi goreng bawang putih

Ikan masin sepat

Dan juga kuih muih dan juga strawberi yang babah belikan.Kalau tak letak kat luar memang lupa jelah nak makan.

 

Alhamdulillah..Syukur. selamat semua masuk perut kami.

Hari ni tak taulah nak masak ape pulak.

siti Rohaida

Mommy Blogger | Johor Blogger (JDT Blogger) For Any Collaboration | Events | Review | Sponsorship Email : sitirohaida81@gmail.com

2 thoughts on “Menu Berbuka Puasa Ramadhan ke-26

  • June 3, 2019 at 1:01 pm
    Permalink

    assalamualaikum eda….selamat hari raya maaf zahir batin yer…

    Reply
  • June 3, 2019 at 1:47 pm
    Permalink

    Aishhh Sis ko pun dah maleh nak masuk dapur, rasa nak off dapo dah hahahahaha

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *