RANDOM

Kerja OH Kerja-Sabtu Day

Assalamualaikum
Selamat pagi sabtu semua..Alhamdulillah..jumpa sabtu.Hujan renyai di pagi hari nie,membuatkan aku malas untuk pergi kerja..Dahlah semalam tak amik wesak day,Hari nie pun kena kerja jugak.Company aku nie meang tak amik cuti wesak..Terpaksa lah bekerja kerana rezeki aku kat sini..Alhamdulillah..
Tentu korang tengah bermalas-malasan di rumah kan..Sedangkan aku da sampai ke tempat kerja..
Nasib baiklah sabtu kerja halfday.Taklah terasa sangat…Hari nie dan Esok memenuhi aktiviti  pergi kerja kahwin..Maklumlah,cuti sekolah nie,Ramai yang ambil kesempatan untuk buat kerja kahwin..
oklah korang,kena sambung kerja skit…

About Author

Blog about parenting, tips parenting, deco, homeschooling activities, travel and beauty.Welcome to kisahsidairy blog

(5) Comments

  1. Yumida Huda says:

    keje sabtu byk masyuk
    rezeki tuuu…hehe
    hujan lg…moga hujan yg membawa rahmat & rezeki

  2. hehe..selamat berkerja ya kak.. ^^

  3. Ok juga Ida… kakak semalam cuti hari ini kerja rasa macam malas apa lagi anak-anak semua ada di rumah tak keluar bilik lagi…

    Hmmm… tak sabar nak tunggu balik pukul 12 tengahari kan.

  4. kte walaupun praktikal pn kene keje ari sabtu..waa..

  5. keli menari says:

    keje sabtu hujan bessttt

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *