About Author

Blog about parenting, tips parenting, deco, homeschooling activities, travel and beauty.Welcome to kisahsidairy blog

(15) Comments

  1. Zee Suhaini says:

    teringin gak tapi tak pernah cuba..tengok cam sedap..

  2. Bin Muhammad says:

    Ape ke bendanya ni? Orang hulu/kampung mcm saya xpernah makan…

  3. Shark Kay says:

    shark x pnah makan pn..
    hehe..
    nmpk cm comel jer..
    rasa pn comel jugak ler nie

  4. emmm mmg sedap … buat la kak

  5. akakkkkk tiba2 ni, musykil jugak ni, tapi kalau betul apa salahnya…Farah hari2 doakan akak tau…

    1. amin…tapi bukan ada orang ketiga….cuma teringin jerk..huhu

  6. sedap..rugi tak cuba

  7. aiyak! kalau akak kat are ampang…ada sorang mualaf cina jual dim sum..sedap~

  8. memang sedap ni kalau dapat..yum yum

  9. Wahh.. sy suka pau tu. Inti daging sedap, mkn petang2 manyaak syook 🙂

  10. he3 mcm pelik je =) he3..mgidam ke kak?? ape ni?? pau ke?? comel je bntuknya..syg la nk mkan hu3

  11. wahhh..bestnye lau dpt mkn… hehe

  12. Mieza Jhaa K says:

    Apekebendanya tuuuuu????

  13. aiza tak pernah mencuba lagi.. tu makanan cina kan kak?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *