Keadaan banjir Di Kota Tinggi Johor Semalam

Assalamualaikum
Teringat sekitar tahun 2007(kalau tak silap)Banjir teruk yang berlaku di Kota Tinggi johor yang menenggelamkan seluruh bandar kota tinggi..Tragedi yang sungguh menyayat hati bagi warga kota tinggi pada saat itu..

Harapan aku kali ini,banjir tidaklah seteruk tahun yang 2007.Kawan aku ada postkan gambar keadaan banjir di kota Tinggi semalam.cuma tak sempat nak up entry je.

harap hari nie keadaan akan kembali seperti biasa..Sebab hari nie aku nak balik kota Tinggi..Insyallah..aku nak tinjau keadaan di bandar kota.

siti Rohaida

Mommy Blogger | Johor Blogger (JDT Blogger) For Any Collaboration | Events | Review | Sponsorship Email : sitirohaida81@gmail.com

25 thoughts on “Keadaan banjir Di Kota Tinggi Johor Semalam

  • December 7, 2013 at 1:57 am
    Permalink

    Kota Tinggi pun dah naik air…..kat Melaka belah Sg. Rambai dah naik air kat Parit Penghulu…hope semuanya ok….

    Reply
  • December 7, 2013 at 5:28 am
    Permalink

    semoga keadaan beransur baik..

    Reply
  • December 7, 2013 at 1:21 am
    Permalink

    semoga perjalanan akak dipermudahkan, ika doakan keadaan beransur pulih…semoga banjir tidak teruk…

    Reply
  • December 7, 2013 at 2:49 am
    Permalink

    Mudah2an dipermudahkan sepanjang perjalanan..ehem ehem…awak menang kimono kardigan tu tau..he he… nanti email nama, alamat dan no hp ye 🙂

    Reply
  • December 7, 2013 at 5:22 am
    Permalink

    Semoga semuanya ok dan baik2 saja. mendoakan musibah banjir tidak bertambah buruk..

    Reply
  • December 7, 2013 at 9:20 am
    Permalink

    Banjir termenung yang berlaku tu tahun 2006 hujung tahun sampai lah awal tahun 2007 hehe

    Reply
  • December 8, 2013 at 4:30 am
    Permalink

    Salam hujung minggu Aida..semoga semuanya selamat…

    Reply
  • December 8, 2013 at 2:49 am
    Permalink

    semoga keadaan kembali pulih. Maaf ye kak, sehari dua ni keni tlambat BW sebab serabut sikit ngan masalah.

    Reply
  • December 8, 2013 at 3:42 am
    Permalink

    Semoga semua mangsa banjir ini tabah menhadapinya. Bagi yang ingin menderma boleh salurkan sumbangan anda ke yayasan salam Malaysia untuk mangsa banjir di Pahang. setakat ini yang saya tahu.

    Reply
  • December 8, 2013 at 3:21 pm
    Permalink

    Assalammualaikum…kisahsidairy,

    rupanyer orang kota tinggi yer.. hehehe..

    mselim3

    pls: selalu balik kota tinggi..

    Reply
  • December 8, 2013 at 2:52 pm
    Permalink

    siang tadi panas,sekarang hujan lagi.nasib baik tak lebat sis..

    Reply
  • December 9, 2013 at 7:07 am
    Permalink

    Nampak macam makin surut. Berdoa semoga dijauhkan dari perkara tidak diingini.

    ZH Blogger

    Reply
  • December 8, 2013 at 11:44 pm
    Permalink

    Kalau tak salah banjir yang 2007 tu, saya dan penuntut UPM ada pergi buat gotong royong di beberapa tempat di sana.

    Reply
  • December 10, 2013 at 1:02 am
    Permalink

    eringat peristiwa tolong mngsa banjir di Kota Tinggi masa bljr di Johor dulu.. mmg teruk masa tu K>tinggi dilnda bnjir…

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *