August 13, 2020
Joymix Hello Bong Mengurangkan Keletihan Badan

Joymix Hello Bong mengurangkan keletihan badan

Joymix Hello Bong mengurangkan keletihan badan | Begitulah kan kalau berpuasa ni, badan selalu sangat letih dan tak bermaya.

Di bulan puasa ni, badan akan jadi panas dan tak bertenaga akibat kekurangan air.

Sebab tu kita digalakkan untuk minum air yang cukup sepanjang berpuasa.Dan juga vitamin tambahan untuk badan terus sihat dan bertenaga sepanjang berpuasa.

Joymix Hello Bong Mengurangkan Keletihan Badan

Macam umi, bila berpuasa wajib pengambilan supplement Vitamin C supaya tidak rasa letih.Dan supplement pilihan umi adalah Hello Bong Joymix.Hah!! pernah dengar tak pasal produk ni.Umi tau ramai yang tak tau pasal ni kan.Meh la umi cerita sedikit pasal Hello Bong Joymix ni.

JOYMIX HELLO BONG

JoyMix Hello-Bong adalah formulasi unik yang dibuat dari jeruk Halla-Bong dan Curcuminoids dari ekstrak kunyit.
Halla-Bong adalah spesies oren tanpa biji khas yang ditanam terutamanya di Pulau Jeju di Korea. Mereka mempunyai jumlah Vitamin C yang tinggi dan sememangnya manis. JoyMix Hello-Bong menggabungkan khasiat Halla-Bong dengan khasiat kesihatan kunyit untuk mewujudkan minuman serbuk oren yang sejuk dan menyegarkan.

KEBAIKKAN PENGAMBILAN JOYMIX HELLO BONG

Produk ni mampu meningkatkan imuniti badan dan mempertahankan inflamasi secara semulajadi tau.Jadi kita lihat apa kebaikkan yang terdapat dalam Joymix Hello Bong ni.

1. Mengurangkan keletihan badan
2. Mengurangkan keradangan sendi
3. Mencegah penyakit kronik
4. Mempercepatkan proses pemulihan badan dari penyakit
5. Menyejukkan badan
6. Menghilangkan nafas berbau

SIAPA YANG PERLU MENGAMBIL JOYMIX HELLO BONG INI

  • Pesakit Arthritis
  • Individu yang aktif bersukan
  • Orang Dewasa
  • Orang yang mementingkan kesihatan

Joymix Hello Bong Mengurangkan Keletihan Badan

CARA PENGAMBILAN JOYMIX HELLO BONG

Serius senang giler cara pengambilan Joymix Hello Bong ni tau.Hanya 1 sachet sehari selepas buka puasa sahaja dan korang akan rasa lebih bertenaga. Untuk korang yang suka makan pedas-pedas tu, nak sejukkan badan, boleh la makan Joymix Hello Bong n.Badan akan kurang panas tau bila amalkan

a.Potong atau koyakkan satu uncang Joymix Hello bong

b. Hisap atau menghirup JoyMix Hello-Bong secara perlahan dari sachet atau tuangkan ke dalam mulut, sehingga cair.
c. Nikmati rasa jus oren manis kerana ia menyejukkan dan menggelitik selera anda.
d. Telan dan minum beberapa teg air selepas itu jika diperlukan.

Apa kata umi sepanjang pengambilan Joymix Hello Bong ni?

Seminggu umi amalkan pengambilan Jomix Hello Bong ni, badan takdelah rasa letih sangat.Muka pun lebih bermaya.Bibir takde dah pecah-pecah dek kekurangan pengambilan air.

So, kalau korang taknak ada masalah seperti umi ni, wajib dapatkan Joymix Hello Bong ni sekarang.

 

Macam mana nak dapatkannya ?

Boleh terus buat pembelian di website mereka disini https://www.joypremix.com/products/hello-bong

Layari fb Joymix Hello Bong : https://www.facebook.com/joypremix

IG : https://instagram.com/joypremix

siti Rohaida

Blog about parenting, tips parenting, deco, homeschooling activities, travel and beauty.Welcome to kisahsidairy blog

View all posts by siti Rohaida →

One thought on “Joymix Hello Bong mengurangkan keletihan badan

  1. Pestime dengo nama ni… ko makan okay ek..Sis ko satu masaalah, kalau benda sachet ni takut nak makan hahahaha..yang boleh telan flavettes dan Kordels tu je..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *