kisahsidairy.com Perlawan bola Piala FA

JDT vs PAHANG

Assalamualaikum
Pastinya ramai sekarang ni yang duduk depan tv, kedai mamak atau melihat secara live perlawanan Bola sepak piala OPPO Jdt lawan Pahang malam ni.
Aku hanya menonton depan tv je.lagi selesa..sambil layan kopi panas, sambil tu boleh lepak lepak dengan nur awfiyah ni.
Di separuh masa pertama, , alhamdulillah, Nampaknya berpihak kepada JDT.Tak mustahil kan kalau masa kedua ni berpihak kepada pahang pulak.Apa pun aku harap permainan bola sepak ini diakhiri dengan permainan yang terbaik.
Harapnya takdelah kejadian yang tidak diingini berlaku kan..
Oklah..kita sambung tengok balik..happy watching ye..

About Author

Blog about parenting, tips parenting, deco, homeschooling activities, travel and beauty.Welcome to kisahsidairy blog

(8) Comments

  1. Anonymous says:

    menang kalah JDT tetap di hati….

  2. Sue x sokong mana2..slmt menonton.

  3. JDT kalah…huhuhu.sedihnya…

  4. JDT ttp dihati ku.. 🙂

  5. Ayu Zan says:

    Xpela. Kalah pun kalah bermaruah. 🙂 dah berlaku pun kjadian xdiingini kan kak.ehhehe..

  6. Sally Yatiey says:

    Tahniah Pahang ;D

  7. mula mula tengok dah excited..bila masuk separuh kedua dah kecewa sikit bertambah kecewa bila tendangan penalti tak masuk gol..=__='

  8. Yos Favorite says:

    Selain daripada tengok pertandingan bola sepak, saya juga suka main sukan ping pong.
    ping pong table review

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *