kisahsidairy.com RANDOM

Happy Saturday

Assalamualaikum
Happy saturday korang..still kat tempat kerja.Menunggu masa untuk balik je ni.
Hari sabtu pertama di bulan November.Dah hampir kan ke penghujung tahun.2015 akan muncul sebulan lebih je lagi.Masa nilah nak bina zam baru.Mana yang azam tak dapat ditunaikan pada tahun ni, mungkin boleh bawa ke tahun hadapan jugak.Kekadang tak semua kita impikan tu akan menjadi kenyataan.
Kita hanya mampu merancang, tapi semua Allah swt menentukan..

About Author

Blog about parenting, tips parenting, deco, homeschooling activities, travel and beauty.Welcome to kisahsidairy blog

(11) Comments

  1. Belog Santai says:

    Happy saturday…

  2. happy saturday siti 🙂

  3. slmt hari sabtuday..;)

  4. azam tahun depan sama je macam azam tahun ni..nak jaga kesihatan ..:)

  5. November punuh makna dlm hidup kami, ..azam baru tetap ada insyaAllah dengan segala ketentuanNya semoga tercapai.

  6. Banyak perkara yang belum tercapaupi..happy saturday

  7. Happy saturday…

  8. Salam Sabtu Aida.. salam ceria selalu.. 🙂

  9. Salam Sabtu kak 🙂

  10. Sally Yatiey says:

    Happy monday ;D hehe

  11. cepat sungguh masa berlalu kan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *