penghargaan

Hadiah Dari PCL Dah Sampai

Assalamualaikum
Selamat Tengahari kat korang semua..
Alhamdulillah.Dah terima hadiah dari PCL.Teruja sangat nak bukak…hehe..Kalau korang nak tau hadiah nie untuk apa..Sila Klik Sini ..

Thanks untuk PCL coz bagi hadiah nie.Hadiah sehelai Tshirt,sebatang pen dan surat penghargaan dari beliau..amat bermakna…ceewahhh…Moga Pageviews PCL akan meningkat…

Sehelai Tshirt,Sebatang Pen
 Jom Ke Blog PCLwww.nazlee.com

About Author

Blog about parenting, tips parenting, deco, homeschooling activities, travel and beauty.Welcome to kisahsidairy blog

(10) Comments

  1. Kakizan Omar says:

    wahh bestnyer.. tahniah.. πŸ˜€

  2. wahhh bestnya πŸ™‚ jeles2

  3. wah bestnyer!!

  4. wahhhh.. tahniah ya… πŸ˜‰

  5. cik akak pun nak juga eh.,…jeles cik akak tengok….agak2 boleh bagi dua tak..hihi

  6. Tahniah Eda.
    Sayangnya sekarang kakak dah tak boleh koman PCL punya blog sebab dia guna kotam komen google + kakak tak boleh masuk.. baca ajelah.

  7. baju t tu nampak sweet πŸ™‚

  8. congrats kak eda…happy for you…

  9. syukur alhamdulillah..sampai hajat sy kpd yg berhak.. t.kasih mendoakan.kejayaan blog PCL.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *