nur awfiyah selamat hari raya

Duit Raya Pertama Nur Awifyah

Assalamualaikum
Alhamdulillah,rezeki nur awfiyah sebelum hari raya lagi,dah dapat duit raya..Bukan sahaja duit raya,kuih raya,minuman raya,semua dapat…
Masa kat Hospital hari tu,MAIJ (Majlis Agama Islam Johor) ada buat lawatan di wad kanak-kanak…Tak tau lah pulak wad2 lain dpat ke tak..
Ada jugak auntie2 ngan nenek kat situ yang bagi nur awfiyah duit raya,takpe…ummi tolong kumpulkan dulu,nanti lepas raya boleh la bukak buku simpanan untuk dia..Insyallah..
Tahun pertama beraya bersama anak…dah rasa seronok pulak..

About Author

Blog about parenting, tips parenting, deco, homeschooling activities, travel and beauty.Welcome to kisahsidairy blog

(17) Comments

  1. Nampaknya tahun ini siap sedia tabung utk awfiwah sebab mesti banyak collection duit rayanya nanti… Satu pengalaman baru beraya yg menyeronokkan!

    1. betul tu BM..thanks drop kat sini

  2. alhamdulillah..rezeki awfiyah..
    umi dia seronok kumpul duit raya ank..memang pon..hihi

  3. Selamat hari raya dari Ros πŸ™‚ Saje ucap awal sebab Ros dah mula bercuti esok πŸ™‚

  4. Rezeki dia dapat duit raya. hehehe

  5. wah bestnye awfiyah..hehehe….

  6. Alhamdulillah..rezeki Fiyah

  7. alhamdulillah… rezeki awfiyah…. menabung laa lepas ni… hihi

  8. rezeki.. Aamiinn..

  9. Zee Suhaini says:

    murah rezeki awfiyah..dah sembuh ke kak??

  10. Alhamdulillah…Rezki Raya

  11. Tentu seronok kan tahun pertama beraya bersama anak. Tahun ini adalah tahun kedua saya merayakan bersama anak sulung

  12. Wuaaa tak raya lagi dah dapatduit dah…

  13. Alhamdulillah…rezeki Awfiyah

  14. Assalamualaikum. alhamdullilah. murah rezeki anak ~~~

  15. Wahhh belum raya dah dapat angpow eh… rezeki anak.. πŸ™‚

  16. alhamdulillah rezeki

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *