RANDOM Top supporter

Dapat Hadiah Top komentar

Assalamualaikum
Hari sabtu sudah..Nasib baik hari nie halfday…Tak berapa nak sihat hari nie..Dah agak dah,bila balik dari Langkawi hari tu,memang dah rasa badan macam tak sihat.
Balik nie boleh rest sikit..Sayang pulak nak ambil mc memandangkan hari ni bekerja halfday.
Yeay!! dapat hadiah dari dua blogger kesayangan aku ni..Thanks atas hadiah-hadiah nie,
Dua hadiah nie datangnya dari Mama Maszull

Hadiah dari Mama Maszull
hadiah dari Asha Lya
Thanks sangat coz sudi bagi hadiah nie…suka-suka…Bertambah lagi koleksi dari rakan Blogger.
heheh…aku pun ada ole-ole untuk Top Komentar aku nie,nanti aku update ye..
nak sambung kerja yang banyak pending ..

About Author

Blog about parenting, tips parenting, deco, homeschooling activities, travel and beauty.Welcome to kisahsidairy blog

(11) Comments

  1. Shark Kay says:

    tahniah,
    shark bila ntah nk kasi adiah kat cik diary nie..
    pengomen tegar jugak kt blog shark.

  2. Tahniah akak 🙂 Best dapat hadiah hihi

  3. Nurfaezah Abdullah says:

    tahniah hehe bestnye dapat hadiah dari boggers

  4. tahniah kak, akak memang rajin mengomen .. kenit memang tak boleh nak kejar dah hehehe :D.

    Akak sihat? banyakkan berehat k 🙂

  5. Alhamdulillah…murah rezeki…
    dah dapat hadiah ni, semoga cepat sembuh ye…

  6. bestnya dpt hadiah

  7. Alhamdulillah… tahniah.. 🙂

  8. Alhamdulillah.. Tahniah…

  9. congrats kak!

  10. Tahniah kak..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *