Dapat Hadiah Top komentar

Assalamualaikum
Hari sabtu sudah..Nasib baik hari nie halfday…Tak berapa nak sihat hari nie..Dah agak dah,bila balik dari Langkawi hari tu,memang dah rasa badan macam tak sihat.
Balik nie boleh rest sikit..Sayang pulak nak ambil mc memandangkan hari ni bekerja halfday.
Yeay!! dapat hadiah dari dua blogger kesayangan aku ni..Thanks atas hadiah-hadiah nie,
Dua hadiah nie datangnya dari Mama Maszull

Hadiah dari Mama Maszull
hadiah dari Asha Lya
Thanks sangat coz sudi bagi hadiah nie…suka-suka…Bertambah lagi koleksi dari rakan Blogger.
heheh…aku pun ada ole-ole untuk Top Komentar aku nie,nanti aku update ye..
nak sambung kerja yang banyak pending ..

siti Rohaida

Mommy Blogger | Johor Blogger (JDT Blogger) For Any Collaboration | Events | Review | Sponsorship Email : sitirohaida81@gmail.com

13 thoughts on “Dapat Hadiah Top komentar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *