kisahsidairy.com percutian

Dah pun bergerak ke Destinasi

Assalamualaikum
Dahpun bergerak dari tempat aku Di Kota Tinggi..Sekarang ni berehat sebentar di RNR Machap.
Harap perjalanan tiada masalah.Sedikit mabuk sebab dah lama jugak aku tak duduk dalam bus dalam perjalanan yang jauh ni.
Masa minum air di hemtian RNR tadi sempat jugak berselfie dengan family,, hahah…takde selfie sensorang pun…
Layan sedikit gambar kami kami ni..

About Author

Blog about parenting, tips parenting, deco, homeschooling activities, travel and beauty.Welcome to kisahsidairy blog

(20) Comments

  1. RDZ Z says:

    Salam Isnin. Semoag selamat sampai ke destinasi. Enjoy your holiday..

  2. Lieya Von Jay says:

    semoga selamat sampai 🙂

  3. ain diyana says:

    happy holiday~! 😀

  4. Kesuma Angsana says:

    moga selamat pergi & balik yer… seronok tu !

  5. Semoga selamat smp ke tpt dituju..

  6. Assalamualaikum kak eda. semoga selamat dalam perjalanan itu.. selamat pagi, singgah sambil menabung sini ~~~

  7. nak g mana tu?

  8. Yumida Huda says:

    moga selamat sampai ke destinasi
    selamat berholiday

  9. Semoga seronok menikmati percutian! Selamat pergi dan balik ya..

  10. Selamat bercuti sis 🙂

  11. semoga selamat sampai..selamat bercuti ye..

  12. semoga selamat pergi dan balik dari holiday

  13. sempat update blog tu.. selamat bercuti.. enjoy ur holiday kak…

  14. moga selamat sampai ke destinasi… amin…

  15. dah sampai ke destinasi?? enjoy…beshnyaaa

  16. semoga selamat sampai ke destinasi 🙂

  17. Happy holiday ☺

  18. semoga selamat sampai ke destinasi 😛

  19. have a safely journey 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *