Assalamualaikum
Alhamdulillah…nampaknya hari nie cuaca sangat baik…Keluar dari rumah tadi pun lambat..nampaklah sinaran cahaya pagi seperti biasa..
Syukur alhamdulillah…Harap biar lah berpanjangan untuk dua tiga hari nie..Biarlah keadaan banjir reda buat seketika..Kesian mereka yang berada dalam keadaan itu..
Sesungguhnya Allah swt tu mendengar segala rintihan umatnya…Teruslah berdoa untuk yang  terbaik.
Sudahpun hari khamis hari nie…Masa juga berlalu begitu pantas meninggalkan kita..Tidak lama lagi muncul lah tahun baru.Tahun 2014..Apa akan jadi agaknya di tahun baru…Doa yang baik baik untuk kita sekalian umat..Semoga bumi yang dipijak ini sentiasa menjadi hak kita..
Tercapaikah sudah apa yang korang impikan untuk tahun nie..atau masih lagi belum tertunai hasrat?..Insyallah…mungkin ada hikmah apa yang kita impikan tahun nie tidak berhasil..Mungkin tahun depan insyallah,Allah perkenankan apa yang kita hajati kan…Begitulah jugak aku yang senantiasa menyimpan angan angan dan cita cita yang satu tu..Insyallah…
harap cuaca baik hari nie…tunggu next entry ea..selamat bekerja…
(Visited 1 times, 1 visits today)

13 thoughts on “Cuaca yang Baik

  1. alhamdulillah.. moga2 berterusan.. ada beberapa hajat x kesampaian.. & ada beberapa yg sudah berkesampaian.. alhamdulillah.. mana yg blum terlaksana insyaAllah akan cuba tahun depan..

  2. melaka pun so far cuaca ok, tak hujan lagi hari ni,
    betul kak, biar reda sedikit banjir di pantai timur, kesian mereka hmm..

  3. betul tu..alhamdulillah hari ini cuaca baik seperti perut saya yang nampaknya semakin pulih dan tak sakit lagi..hehehe

    Regards,
    -Strider-

Leave comment

Your email address will not be published. Required fields are marked with *.