Cuaca yang Baik

Assalamualaikum
Alhamdulillah…nampaknya hari nie cuaca sangat baik…Keluar dari rumah tadi pun lambat..nampaklah sinaran cahaya pagi seperti biasa..
Syukur alhamdulillah…Harap biar lah berpanjangan untuk dua tiga hari nie..Biarlah keadaan banjir reda buat seketika..Kesian mereka yang berada dalam keadaan itu..
Sesungguhnya Allah swt tu mendengar segala rintihan umatnya…Teruslah berdoa untuk yang  terbaik.
Sudahpun hari khamis hari nie…Masa juga berlalu begitu pantas meninggalkan kita..Tidak lama lagi muncul lah tahun baru.Tahun 2014..Apa akan jadi agaknya di tahun baru…Doa yang baik baik untuk kita sekalian umat..Semoga bumi yang dipijak ini sentiasa menjadi hak kita..
Tercapaikah sudah apa yang korang impikan untuk tahun nie..atau masih lagi belum tertunai hasrat?..Insyallah…mungkin ada hikmah apa yang kita impikan tahun nie tidak berhasil..Mungkin tahun depan insyallah,Allah perkenankan apa yang kita hajati kan…Begitulah jugak aku yang senantiasa menyimpan angan angan dan cita cita yang satu tu..Insyallah…
harap cuaca baik hari nie…tunggu next entry ea..selamat bekerja…

siti Rohaida

Mommy Blogger | Johor Blogger (JDT Blogger) For Any Collaboration | Events | Review | Sponsorship Email : sitirohaida81@gmail.com

17 thoughts on “Cuaca yang Baik

  • December 5, 2013 at 1:11 am
    Permalink

    semoga kebahagian menyinari hidup awak….selamat bekerja

    Reply
  • December 5, 2013 at 2:16 am
    Permalink

    selamat bekerja kak.. syukur cuaca semakin baik..

    Reply
  • December 5, 2013 at 2:23 am
    Permalink

    kat sini pagi2 dh hujan kak ^_^

    Reply
  • December 5, 2013 at 6:15 am
    Permalink

    betul tu..alhamdulillah hari ini cuaca baik seperti perut saya yang nampaknya semakin pulih dan tak sakit lagi..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    Reply
  • December 5, 2013 at 12:35 am
    Permalink

    alhamdulillah.. moga2 berterusan.. ada beberapa hajat x kesampaian.. & ada beberapa yg sudah berkesampaian.. alhamdulillah.. mana yg blum terlaksana insyaAllah akan cuba tahun depan..

    Reply
  • December 5, 2013 at 12:54 am
    Permalink

    Alhamdulillah cuaca baik arini..harapĀ² begitulah,kurang sikit kerisauan mangsa banjir tu kan dan harapĀ² air makin surut

    Reply
  • December 5, 2013 at 1:25 am
    Permalink

    Dan hari ni pon baik juga nampaknya. .Stukur alhamdulillah…masih ada blm capai impian…

    Reply
  • December 5, 2013 at 1:55 am
    Permalink

    melaka pun so far cuaca ok, tak hujan lagi hari ni,
    betul kak, biar reda sedikit banjir di pantai timur, kesian mereka hmm..

    Reply
  • December 5, 2013 at 4:12 am
    Permalink

    kat sini pun cerah..matahari dah nampak sinarnye..alhamdulillah..

    Reply
  • December 5, 2013 at 12:31 pm
    Permalink

    cuaca kadang2 tak menentu….

    Reply
  • December 5, 2013 at 5:06 am
    Permalink

    dekat sini mendung je..hjan pgi ptg, nasib renyai-2 je..betul tu sis spaya banjir smakin reda..:)

    Reply
  • December 5, 2013 at 8:42 am
    Permalink

    Alhamdulillah cuaca baik..kt pantai timur bnjir teruk juga ye

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *