• kisahsidairy.com,  lifestyle blogger,  undangan perkahwinan

    Menghadiri undangan perkahwinan

    Assalamualaikum
    Kepenatan kerana menghadiri undangan perkahwinan rakan husband.Walaupun hari ni bekerja ,sempat lagi memenuhi undangannya.
    Nasib baik kerja separuh hari ,hari ni.Jadi sempatlah ke sana.Itupun yang berdekatan sahaja lah.Kalau yang jauh mungkin tak dapat nak memenuhi undangan tu melainkan saudara mara terdekat
    Sempatlah kami ber wefie sementara babah drive kereta.Lepas balik dari undangan,memang tak ke mana sebab keadaan panas yang amat sangat tu.Risau pulak si kecil ni demam lagi.
    Rindu pulak dengan si kakak.Minggu ni memang tak balik ke kampung.
  • INFO,  Semasa,  undangan perkahwinan

    Pernikahan Che Ta dan Zain Saidin 11.12.13

    Assalamualaikum
    Aku pasti peminat peminat Che Ta atau Zain Saidin menunggu saat-saat ini untuk melihat pasangan ini bernikah..Terdengar tadi Di HotFm,Ramai yang mendoakan dan menujukan lagu khas buat Pasangan ini..
    waauuuu…kau HADO!!! heheh
    Perkahwinan yang dikatakan mencecah 1.21 Juta ini pastinya dinantikan oleh orang ramai dan juga aku nie..Nak tengok la bagaimana gahnya pernikahan dan persandingan mereka yang mendapat tajaan berjuta ringgit tu…Kalau orang biasa takdenya orang nak Taja kau Deknon..untung jadi artis kan..
    rozita che wan
    Zain Saidin & Che Ta Pilih Bali Untuk Foto Pra Perkahwinan
    Gambar pra perkahwinan(credit to BeautifulNara)
    Majlis persandingan dan resepsi akan diadakan pada 13 Disember di Setia City Convention Centre (SCCC) di Bandar Setia Alam. Agak-agak diorang nie jemput tak peminat peminat diorang ek??
    majlis berinai Che Ta dan Zain Saidin
    majlis berinai Che Ta dan Zain Saidin
    majlis berinai Che Ta dan Zain Saidin
    majlis berinai Che Ta dan Zain Saidin
    credti to Mstar
    Cantik dan comel mereka berdua nie…
    Memang ramai yang telah memperkatakan perkara yang buruk dan baik tentang perkahwinan mereka..
    Tapi bagi aku,Allah telah menentukan jodoh setiap pasangan tu..Apa yang penting kita sebagai umat islam,mendoakan yang terbaik untuk rumahtangga yang dibina.Cinta tidak mengenal Usia,pangkat dan darjat seseorang kalau itulah Ketentuan yang Allah beri untuk kehidupannya..betul tak…
  • undangan perkahwinan

    undangan perkahwinan di minggu cuti sekolah

    Assalamualaikum
    Hari nie sebenarnya menerima 3-4 kenduri kahwin.Tapi tak dapat memenuhi semua undangan tu kerana tempat yang terlalu jauh..jauh la jugak walapun masih dalam kawasan johor.
    Terpaksa memilih undangan perkahwinan officemate la dulu..rugi xdtg..yelah kawan satu office ka.Of course la nk tengok dia bersanding.Dalam pukul 1.15 keluar dari rumah..Keluar rumah pun dah lambat sebab hujan.
    Tunggu “the rest of mentrade people”..sangat lambat.nasib baik ade jumpa sorang..
    Bila tengok orang kahwin, memang seronok.rase macam nak duduk atas pelamin lagi..hehe.
    Perkahwinan antara yurliani da Danial yang ala-ala giyowmi tu..sweet sangat..nak bergambar pun terpaksa buat giyowmi gak..haha..sweet kan..
    Sila abaikan pic yang gila2 tu..
    See you ols soon..
    Bye..

    Published with Blogger-droid v2.0.10