• RANDOM

    Love u Like A Love Song

    Lirik Lagu Selena Gomez – Love You Like A Love Song [Verse 1] It’s been said and done Every beautiful thought’s been already sung And I guess right now here’s another one So your melody will play on and on, with best we own You are beautiful, like a dream come alive, incredible A center full of miracle, lyrical You’ve saved my life again And I want you to know baby [Chorus] I, I love you like a love song, baby I, I love you like a love song, baby I, I love you like a love song, baby And I keep it in re-pe-pe-peat I, I love you like…

  • RANDOM

    SomeOne Like You

    I heard, that your settled down. That you, found a girl and your married now. I heard that your dreams came true. Guess she gave you things, I didn’t give to you. Old friend, why are you so shy? Ain’t like you to hold it back or hide from the light. I hate to turn up out of the blue uninvited. But I couldn’t stay away, I couldn’t fight it. I’d hoped you’d see my face & that you’d be reminded, That for me, it isn’t over. Nevermind, I’ll find someone like you. I wish nothing but the best, for you too. Don’t forget me, I beg, I remember you…

  • RANDOM

    Hatimu Milikku-Nera

    Pernahkah engkau hargai cintaku yang sejati Pernahkah engkau mengertikan diriku ini Betapa hebatnya cintamu, memberiku sejuta pilu Betapa agungnya asmaramu, membuatku terpaku Disisimu ku terdiam seribu bahasa Dihatiku bergetar sejuta rasa Namun sukar untuk aku meluahkan ku cinta padamu Nafasku terhenti bila melihat dirimu Terasa pantas degupan jantungku Mungkinkah hatiku milikmu jua Ku sayang padamu Kan ku abadikan dikau Sewaktu kenangan yang manis Yang tak mungkin aku lupa Untuk selamanya Kanku coretkan kenanganmu Dalam sanubariku ini Agar jadi yang terindah Di dalam hidupku ini

  • RANDOM

    Kisah Hati -Alyah

    Hatiku hatimu Menjadi satu cinta Ku rasa hadirmu menyempurnakan aku Tapi cinta bukan milik kita Semua harus berakhir Cinta kau dan aku Takkan mungkin bersatu Untuk saat ini di dunia ini Mungkin kita bersama Nanti di atas sana Biar ku setia menjaga cintamu Selamanya Tapi cinta bukan milik kita Semua harus berakhir Cinta kau dan aku Takkan mungkin bersatu Untuk saat ini di dunia ini Mungkin kita bersama Nanti di atas sana Biar ku setia menjaga cintamu Cinta kau dan aku Takkan mungkin bersatu Untuk saat ini di dunia ini LOVE OLSSSSSS….

  • RANDOM

    Siti Nurhaliza & Allahyarham Ustaz Asri Rabbani – Ketika Cinta

    Assalamualaikum blogger………… Rindu nk berblogging setelah sekian lame x berblogging/walking nie.. memang suka dengar lagu nie….sungguh syahdu dan mendalam kata-kata dalm lagu nie.. untuk halwa telinga blogger sekalian.. Ada tiada rasa dalam jiwa Rindu akan memanggil-Mu Karna setiap jiwa t’lah bersumpah Setia hanyalah kepada-Mu Bila cinta ada di dalam jiwa Wangi bunga dunia tanpa nestapa Segala yang dirasa hanyalah Dia Hati ‘kan memuja hanya pada-Nya Ketika cinta memanggil Gemetar tubuhku Ketika cinta memanggil Hangatnya nafasku Ketika cinta memanggil Menderu sang rindu Ketika cinta memanggil Rindu… rindu… rindu qalbu Memanggil-manggil nama-Mu Seperti terbang di langit-Mu Tenggelam di lautan cinta-Mu Bertabur qalbu yang rindu Melebur menjadi satu Bagai menari diiringi pelangi Ketika…

  • RANDOM

    Petua tidur Rasulullah s.a.w,

    Assalamualaikum blogger.. haha..Sharing is caring.. Korang slalu tido cane???Nak kongsi sikit petua Rasulullah s.a.w tido.. Jom bace entry nie EORANG yang berusia 60 tahun akan menghabiskan masa lebih kurang 20 tahun untuk tidur. Sekiranya dia tidur mengikut sunnah Rasullullah saw, maka tidurnya akan jadi ibadah. Allah swt hanya akan menerima ibadah yang dilakukan dengan ikhlas. Tidur adalah ibadat yang paling ikhlas. Seseorang tidak perlu dipaksa atau terpaksa untuk tidur. Ganjaran Allah swt untuk orang yang mengamalkan sunnah sangat besar. Satu sunnah yang diamalkan berterusan akan diberi ganjaran 100 pahala mati syahid, sedangkan satu pahala mati syahid sudah cukup untuk menjamin seseorang untuk masuk syurga. Di dalam tidur sendiri ada banyak…

  • RANDOM

    Punca Jerawat & Kedudukan Jerawa

    Assalamualaikum…hi blogger.. Ade bende skit nk share ngan korang la kan..Bg yang mempunyai masalh jerawat mesti nak tau kan kenapa jerawat tu tumbuh da kenapa selalu tumbuh dibahagian2 tertentu..Jom kite Baca Artikel nie..Mula-mula bile terbaca pasal info nie,macam xpercaya jerk(ye ker??)ye…betullll… Ade la sekali saya xpernah datang period selama 3 bulan…igtkan pregnant(Mudah-mudahansatu hari nti insyallah.)rupenyer tidak..HAMPA!!!!,,,bile baca artikel nie mmg betul kedudukan jerawat di bahagian dagu tu..mmg banyak..maknanya hormon x stabil dan ada masalah kewanitaan..(wanita je tau)..huhu So,x salah saya nk share tetnag info nie….Cdt to Kak Nur afiq Afiqah..(Miracle Product’s) Sharing is caring Berikut adalah faktor-faktor yg menyebabkan jerawat keluar.Anda boleh mengatasinya sekiranya anda tahu punca jerawat-jerawat anda. 1.Perubahan…

  • RANDOM

    KHASIAT JAMBU BATU

    KHASIAT JAMBU BATU Jambu batu adalah buah yang paling berkhasiat bagi membekalkan vitamin dan mineral kepada tubuh manusia. Ia juga efektif menurunkan paras kolesterol dalam darah manusia dan amat bagus sekiranya dimakan setiap hari.Jambu batu tergolong dalam kumpulan makanan berfungsi yang banyak mendatangkan manfaat kepada kesihatan manusia.Bagaimanapun, pengambilan buah jambu batu perlu dibuat dalam jumlah yang mencukupi bagi memastikan khasiatnya berupaya memberi tindak balas kepada tubuh secara berkesan.Kita digalakkan supaya mengambil jambu batu sebanyak 400 gram sehari iaitu sebiji setengah selama empat minggu utk mendapat kesan yg baik.Ia perlu dimakan bersama kulit-kulitnya sekali kerana ia mengandungi khasiat yang tinggi.Selain dimakan begitu sahaja buah jambu batu juga boleh dibuat jus tetapi…

  • RANDOM

    Sambutan Hari lahir Kelahiran Ucu baru vs Along-Anak sedara aku

    Jom korang kite layan pi-pic nie…wlupun xler jemput 1 kampung…adik beradik aku jerk berkumpul..da kire happening sgt da….ajer sengal diorang nie kalau bab nk pecah perut orang…                                                                  Nur Qaleesya Bt Mohd Rosli                                                             Dok iterfame la budak nie                      …

  • RANDOM

    Sambutan Hari lahir Kelahiran Ucu baru vs Along-Anak sedara aku

    Jom korang kite layan pi-pic nie…wlupun xler jemput 1 kampung…adik beradik aku jerk berkumpul..da kire happening sgt da….ajer sengal diorang nie kalau bab nk pecah perut orang…                                                                  Nur Qaleesya Bt Mohd Rosli                                                             Dok iterfame la budak nie                      …