kisahsidairy.com lifestyle blogger nur awfiyah parenting blogger toys

Misi Mencari Play Tent Nur awfiyah Tercapai

Assalamualaikum Takde dah mainan untuk Nur awfiyah!!..Bukan ape.Macam nampak dia tak berminat nak main permainan¬≤ tu.Dia lebih suka mengemas,menyepah tu je..Tapi dari kecil ni lah kita kena ajar anak-anak kita.Permainan Nur awfiyah memang aku dah letakkan dalam satu bakul.Bila dia dah puas menyepah,aku pujuk dia untuk kemas balik..Walaupun mulut membebel,mata menjeling,dia tetap jugak buat.hehe..Buat ummi […]