Showing 13 Result(s)
Suka Hati thanks to Blogger sayang

Sentap Mak!!

Assalamualaikum Oh tidak!! rasa macam sedih yang amat tapi tak tahulah kenapa..Ini semua angkara Farah si bublynotes tu.. Tak sangka dia review blog mak ni nyah!!.. Kata-kata yang menyentap lubuk hati akak ni..Mungkin korang tau itu kata-kata biasa dari farah..Tapi yang mengenali farah dan berkawan dengannya mesti rasa kata-kata itu satu penghargaan yang amat sangat. Farah dah tau sikit sebanyak tentang aku nie..Dia tau apa yang berlaku dan apa yang …

Sharing Suka Hati

Perihal Orang Kita

Assalamualaikum Maii nak Cite skit..Benda nie da 2 hari aku nak bgtau..Dek kerana terlalu sibuk,terpakse la dilupakan..lagipun nak upload pic kt dlm pc nie aku lupe pulak nak bawak usb.. Mase dalam perjalanan balik dari Melaka tuari,sempat lagi la aku dok dalam kete nie snap beberapa pic beberapa bijik kereta,..Rasenye bukan beberapa sbbnya terlalu banyak yang dok lalu lalalng kat tepi kete aku nie.. Tau ler korang nak cepat sampai.Tapi …

Suka Hati

Akhirnya sampai juga Di Bumi Melaka

Assalamualaikum Akhrinya selamat sampai ke bumi melaka…Highway memang ler jammed teruk hari nie…Nak berhenti minum kat RnR pun sesak…Last-last amik keputusna untuk teruskan perjalanan.Dari Johor tadi pukul 5 petang..Sampai melaka dekat pukul 11 jugak la..Jammed merata-rata tempat.. Dalam perjalanan kat highway tadi,sempat singgah kat perhentian untuk guna bilik air je..nak refresh badan sikit..Al-maklum ler perayaan cina.Ramai yang amik kesempatan untuk balik ke kampung halaman. Ade jugak yang pergi bercuti..Wah seronok …

Suka Hati

Entry Ape Nie

Assalamualaikum Memang ketandusan idea nak mengarang entry hari nie..Sebabnya hari nie kepala memang semak dek kerana sakit kepala yang kekadang timbul tenggelam ni.. Penyakit perempuan begitu la…Setiap kali datangnya hari-hari tertentu semua serba xkene.. Tapi berupaya jugak melakukan tugas seharian walaupun dalam keadaan yang x berapa nak sihat.. Tau tak wanita tu bukan saja hanya bekerja di pejabat,tetapi jugak di rumah..Wanita aka ibu or suri rumah nie hanya berehat pda …

Suka Hati

Durian Crepe Punya PASAL!!

 Assalamualaikum Pagi yang cerah,mood yang kurang ok pulak..tetibe kepala berpusing-pusing.Ke laut nampaknya. Maybe pepagi da makan durian crepe nie kot.. Kesian Durian Crepe jadi mangsa.Standbay minyak kapak dan panadol  suda.. Ape pun Xboleh…# sentapmaknok… Nak menghabiskan satu hari di tempat kerja nie memang la rase lame ya amat.. Tapi Durian Crepe nie memang sodap!!!! Menjilat tapak tangan..haha saje nak large kan pic nie..supaya korang terliur.. Tetibe tinggal nie jerk…erk…bukan aku …

Suka Hati

Moody Monday

                 Moody sebabnye badan terlalu sakit..lemah segala otot2 dek kerana kepenatan baru blik melaka semalam..Rase mcm nak amik MC pulak…Tapi disebabkan tanggungjawab sebagai pekerja, ku gagahi jugak ke tempat keje pagi tadi..pandai je tanggungjawab…haha..ayat skema betul.. Hari sabtu lepas balik keje ingatkan terus la nak blik melaka..boleh ler berehat lame skit kat melaka tu..Tapi sangkaan meleset giler sbb terpkse ler gi yaasin kt …

Suka Hati

Kisah Hari JUmaat

Selamat tengahari..Alhamdulillah…syukur….dah pun hari jumaat..Skema sungguh tajuk entry nie.sebabnye esok sabtu…keje separuh hari..petang cabut balik Melaka…Al-maklum ler kahwin orang melaka..tu yang dapat pegi melaka..Rasenyer kalau xkahwin orang melaka memang ler payah nak pi melaka…pikir seploh kali agaknyer nak kesana..Mesti la kesana untuk berjalan-jalan kan??Pegi tempat-tempat yang selalu orang heboq sangat tu(cam pelik je ayat) Balik Melaka sebab nak hantar mertua balik da…Ada kursus umrah pada 15hb nie..Insyallah 23hb nie da …

Suka Hati

No Entry

   Selamat malam…..Walaupun sakit dan penat,kugagahi juge untuk menaip…Jam menunjukkan pukul 9.30 malam semasa Sis menulis..da 2 hari Sis xjenguk blog nie.Terpaksa balik ke kampung halaman di Endau Mersing .Tujuannya sebab nak ambil nenek dan pakcik..Xde orang yg nak amik Nenek ,So Sis buat keputusan untuk ambil nenek…Lagipun da lame jugak la Sis xbalik kg…So di kesemaptan tu boleh ler jugak menghidup udara segar di sane…Sebab rumah nenek Sis tu …